اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال

بازیکن سابق ذوب‌آهن به تیم هندبال مهتاب قم پیوست

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قم از پیوستن بازیکن سابق تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان به تیم هندبال مهتاب قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

بازیکن سابق ذوب‌آهن به تیم هندبال مهتاب قم پیوست
وحید اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در راه است، تصریح کرد: موفقیت در این مسابقه برای تیم هندبال مهتاب و هیئت هندبال استان قم بسیار مهم است.
وی ادامه داد: از جمع تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور که تعداد آنها شش تیم است، در نهایت دو تیم جواز صعود به لیگ برتر هندبال کشور را کسب خواهند کرد که این مهم برای ما بسیار اهمیت دارد.
دبیر هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: برای همین منظور علاوه بر اینکه تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم هندبال مهتاب قم به صورت منظم و با برنامه همه روزه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، تیم از نظر بازیکن و نیروی انسانی نیز تقویت شده است.
وی عنوان کرد: مصطفی داوری هندبالیست سابق تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از نفراتی است که با حضور در تمرینات تیم هندبال مهتاب مورد توجه و نظر کادر فنی تیم قرار گرفت و پیوستنش به تیم قطعی شده است.
اخوان بیان کرد: این در حالی است که مجید خلج دیگر هندبالیست مطرحی که سابقه عضویت در تیم‌های ملی و همچنین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را در کارنامه بازیگری خود دارد، در تست کادر فنی حضور یافته و در صورت تایید مربیان مهتاب، به جمع بازیکنان این تیم در مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال خواهد پیوست.
دبیر هیئت هندبال استان قم در ادامه به در پیش بودن دیدارهای مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: بر اساس تصمیم و برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، تیم‌های حاضر در مرحله نهایی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب شش تیم صعودکننده از گروه‌های سه‌گانه مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر از دهه پایانی بهمن ماه در تبریز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون و مسئولان برگزاری رقابت‌ها، ورود تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، تا روز بیست و یکم بهمن ماه در نظر گرفته شده است و مدعیان صعود به لیگ برتر از عصر روز بیست و دوم بهمن ماه در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول