اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اصفهانی تیم ملی هندبال:

کسب سهمیه المپیک جهش قابل توجهی برای هندبال ایران دارد

خبرگزاری فارس: مربی اصفهانی تیم ملی هندبال گفت: در صورتی که تیم ملی هندبال ایران سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کند، جهش قابل توجهی در هندبال ایران انجام می‌شود.

کسب سهمیه المپیک جهش قابل توجهی برای هندبال ایران دارد
علیرضا حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اگر تیم ملی ایران در جمع سه تیم برتر جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد، سهمیه المپیک لندن را کسب می‌کند.
وی با اشاره به تمریناتی که تیم ملی برای آمادگی حضور در المپیک پشت سر گذاشته است، افزود: در اردوهای تمرینی بازیکنان با افکار تاکتیکی سرمربی آشنا شده و برای برگزاری مسابقات با سایر تیم‌های مدعی آسیا آماده شده است.
مربی اصفهانی تیم ملی هندبال به حضور نیافتن چند بازیکن در اردوی تیم ملی اشاره کرد و بیان داشت: با انصراف چند بازیکن از حضور در تیم ملی، چند بازیکن دیگر جایگزین آنها شدند و امیدواریم بازیکنان جانشین بتوانند جای بازیکنان اصلی را به خوبی پر کنند.
وی افزود: هندبال ایران طی سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته و بعد از عنوان نایب قهرمانی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو نگاه‌ها به هندبال ایران تغییر یافته است.
به گزارش فارس، فدراسیون هندبال ایران درخواست رسمی خود را برای میزبانی رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا در دی‌ماه سال 1390 به کنفدراسیون هندبال آسیا ارائه کرد اما این درخواست پذیرفته نشد تا عربستان میزبان این مسابقات باشد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول