اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال آمل خبر داد

حضور هندبالیست‌های آملی در رقابت‌های پیشکسوتان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال شهرستان آمل از حضور تیم پیشکسوتان هندبال این شهرستان در چهارمین دوره مسابقات هندبال پیشکسوتان سراسر کشور خبر داد.

حضور هندبالیست‌های آملی در رقابت‌های پیشکسوتان کشور

ناصر نصری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام این خبر بیان داشت: تیم پیشکسوتان هندبال این شهرستان در چهارمین دوره مسابقات هندبال پیشکسوتان سراسر کشور شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به نامه‌ای که از سوی فدراسیون هندبال ارسال شد تیم‌هایی که تمایل به حضور در این دوره از رقابت‌ها را داشتند می‌توانستند تا 20 دی ماه اعلام حضور کنند.

نصری با اشاره به اینکه چهارمین دوره مسابقات هندبال پیشکسوتان سراسر کشور به میزبانی استان خراسان رضوی و شهرستان سبزوار برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دهه سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان آمل با تاکید اینکه تیم‌ها می‌توانند در ترکیب خود از 12 بازیکن پیشکسوت استفاده کنند، اظهار داشت: سن بازیکنان باید از 40 سال به بالا بوده و همچنین متولدان اول فروردین 1350 به بعد می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اسامی هندبالیست‌های تیم پیشکسوتان شهرستان آمل اعزامی به رقابت‌های چهارمین دوره مسابقات هندبال پیشکسوتان سراسر کشور، عنوان کرد: قابوس اسماعیلی، حسن علمباز، بهرام جلالی، حسین ابراهیم‌زاده، ناصر نصری، رشید قلی‌پور، محمود منظمی، محمود شاه‌اندشتی و فضل‌الله شیخ‌علی‌زاده از بازیکنان نماینده مازندران در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول