اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین مجمع انجمن صنفی خبرنگاران خراسان‌جنوبی خبر عنوان شد

خبرهای خوش برای خبرنگاران خراسان‌جنوبی/ سهام و سفر کیش در راه است

خبرگزاری فارس: دومین مجمع عمومی عادی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌ جنوبی با خبرهای خوشی همراه بود.

خبرهای خوش برای خبرنگاران خراسان‌جنوبی/ سهام و سفر کیش در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز دومین مجمع عمومی عادی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی با دستورات کاری مختلفی برگزار شد که مهم‌ترین آنها انتخابات بازرسی و تشریح عملکرد یک‌ ساله و برنامه‌های پیش‌رو بود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی در این نشست با بیان اینکه یک سال و نیم از آغاز فعالیت انجمن در استان می‌گذرد، گفت: در همین مدت کوتاه اقدامات خوبی با کمک جامعه رسانه‌ای استان و مسئولان انجام شد.

احسان مداح مهم‌ترین فعالیت را بحث زمین برای خبرنگاران خواند و افزود: در این راستا با نظر مساعد و ویژه استاندار و همراهی فرماندار بیرجند و اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان، 25 نفر از خبرنگاران زمین 160 متری دریافت کردند.

وی تصریح کرد: مدیریت انجمن صنفی برای حل مشکلات زمین خبرنگاران شبانه‌روزی تلاش کرد و بیش از 120 پیگیری کتبی، حضوری و تلفنی داشتیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی گفت: به زودی تعدادی از قراردادهای زمین با حضور استاندار خراسان‌جنوبی به خبرنگاران واگذار می‌شود تا شیرینی این اقدام ارزشمند دوچندان شود.

مداح برگزاری یک اردو به مشهد مقدس و برپایی جشن روز خبرنگار را از دیگر اقدامات انجمن در یک سال اخیر خواند.

 

* نحوه امتیازدهی به اعضا

وی به نحوه امتیازدهی به اعضا اشاره کرد و گفت: از این پس برای هر گونه خدماتی که ارائه شود براساس امتیاز اعضا خواهد بود و افرادی که امتیاز بیشتری دارند در دریافت خدمات در اولویت هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی تاکید کرد: برای هر سال پرداخت عضویت 12 امتیاز، برای شرکت در جلسات مجمع عمومی و فوق‌العاده هر جلسه پنج امتیاز، برای شرکت در سایر جلسات و همایش‌های فراخوان شده از سوی انجمن صنفی به ازای هر جلسه سه امتیاز و به ازای هر ماه عضویت دو امتیاز منظور می‌شود.

 

*تعداد اعضا از 100 نفر گذشت

مداح با بیان اینکه تعداد اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی از مرز 100 نفر در هفته گذشته عبور کرد، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال تعداد اعضای ما به 130 تا 140 نفر برسد.

وی یکی از نقاط برجسته عضویت‌ها را عضویت خبرنگاران سراسر استان خواند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی خطاب به آن دسته از افرادی که عضو انجمن صنفی نشده‌اند و یا حق عضویت‌های خود را واریز نکرده‌اند و یا پرونده ناقص دارند، اظهار داشت: مدارک لازم و نحوه عضویت بر روی وب‌سایت انجمن به نشانی www.skanj.blogfa.com موجود است.

مداح اضافه کرد: انجمن صنفی خبرنگاران به اعضایی که مدارک و یا حق عضویت خود را تحویل نداده‌اند خدمات ارائه نمی‌کند و سابقه عضویت افراد نیز در انجمن در اولویت خدمات‌دهی مؤثر است.

 

*پیگیری برای وام خرید خودرو

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی به برنامه‌های آتی اشاره کرد که با استقبال بالای خبرنگاران همراه بود.

مداح از پیگیری برای وام خرید خودرو برای حداقل 20 نفر از خبرنگاران خبر داد و گفت: این تسهیلات 7 میلیونی با سود 14 درصد ارائه می‌شود.

 

*واگذاری سهام به خبرنگاران

وی خبر خوش دیگر را واگذاری سهام به خبرنگاران خواند و افزود: انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی بنا دارد سهام با سود 15 درصد ماهیانه علی‌الحساب با پرداخت فصلی واگذار کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی یادآور شد: حداقل سهام 300 هزار تومان است و سهام بعد از چند سال احتمال دارد به زمین تبدیل شود.

مداح تصریح کرد: این سهام قابل انتقال به غیر بوده و انجمن نمی‌تواند سهام را از افراد خریداری و یا پول افراد را برگشت دهد و باید هر سهامدار سهام خود را به نفر دیگری بفروشد.

 

*سفر سیاحتی کیش یا قشم

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی سفر سیاحتی کیش یا قشم را هدیه انجمن در آستانه سال نو به اعضا خواند و گفت: در صورت پرواز هوایی تنها به کیش سفر می‌کنیم، در صورت سفر زمینی با اتوبوس با سفر به کرمان، بندرعباس و کیش یا قشم یک هفته‌ای از آثار این شهرها دیدن می‌کنیم و در صورت سفر زمینی با قطار با سفر به بندرعباس و کیش یا قشم در طول پنج روز در این شهرها خواهیم بود.

مداح افزود: البته در این زمینه در همین جلسه نظرسنجی می‌کنیم که بعد از رأی‌گیری اعضا به سفر با قطار رأی دادند.

وی تاکید کرد: البته زمان سفر هنوز قطعی نشده و با توجه به اینکه انتخابات مجلس را در پیش‌رو داریم قطعا هفته دوم اسفند نخواهد بود و برنامه‌ریزی برای هفته آخر بهمن، هفته اول اسفند و هفته سوم اسفند می‌شود.

 

* بازرس جدید هم انتخاب شد

در این جلسه که بیش از دو سوم اعضا حضور داشتند پس از گزارش بازرس انجمن رأی‌گیری برای بازرس جدید انجمن برگزار شد و هر عضو نام یک نفر را در برگه‌های رأی نوشت.

پس از شمارش آرا علیرضا احمدی‌پیما با 33 رأی و عادل اربابی با 31 رأی به ‌عنوان بازرسین اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

علیرضا احمدی‌پیما در حال حاضر خبرنگار روزنامه خراسان‌جنوبی و از پرسنل هلال‌احمر بیرجند است.

عادل اربابی نیز در حال حاضر خبرنگار خبرگزاری فارس و مسئول روابط عمومی شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی است، وی مدیریت اجرایی هفته‌نامه ندای شرق را در پرونده دارد. 

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول