اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان:

خبرنگاران کرمان پالایش می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر خبرنگاران استان کرمان پالایش می‌شوند.

خبرنگاران کرمان پالایش می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ سیدابراهیم یزدی‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با استاندار با اشاره به فعالیت‌های یک ساله این خانه اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های سراسری انجام شده خانه مطبوعات استان کرمان سرآمد خانه‌های مطبوعات کشور بوده است.
وی با بیان اینکه 650 نفر از اهالی رسانه در خانه مطبوعات کرمان عضویت دارند، افزود: این عضویت‌ها در قالب خبرنگار، مدیر مسئول، سردبیر و ... است.
یزدی‌زاده با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام شده از ابتدای تصدی خود در این مجموعه تصریح کرد: برگزاری دو نشست با حضور مدیران مسئول نشریات، سردبیران، عکاسان خبری و حرفه‌ای، خبرنگاران، موزعان و تبادل نظر پیرامون موضوعات مربوطه، برگزاری نخستین نشست تخصصی صنفی‌ مدیران مسئول مطبوعات و رسانه‌های استان با جمعی از مدیران کل اجرایی استان کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و ... از جمله فعالیت‌های انجام شده طی مدت 11 ماه فعالیت در خانه است.
وی عنوان کرد: برگزاری جشن روز خبرنگار در 14 مرداد ماه سال جاری با حضور بیش از 800 نفر از اصحاب رسانه و خانواده آنها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به همراه اعطای یک بسته فرهنگی به بیش از 550 نفر از اعضا از جمله فعالیت‌های این خانه است.
یزدی‌زاده گفت: برنامه‌ریزی و اعزام اصحاب رسانه به سفرهای زیارتی سیاحتی به صورت نیم‌بها و اقساط بلند مدت، هماهنگی برای اعزام اصحاب رسانه به عتبات عالیات و عمره مفرده، هماهنگی با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان برای راه‌اندازی سه رشته خبرنگاری، گزارشگری و عکس خبری به منظور ارتقای تحصیلی نیز صورت گرفته است.  
وی خاطرنشان کرد: ایجاد تسهیلات و هماهنگی با بانک‌های استان و ارائه 100 وام خودرو و همچنین وام‌های خرید کالا و قرض‌الحسنه، ساماندهی عکاسان خبری‌ و موزعان‌، هماهنگی لازم برای استفاده اصحاب رسانه از خدمات مسکن مهر برای 80 نفر، برپایی غرفه خانه مطبوعات در نمایشگاه کتاب استان و برگزاری 33 نشست خبری، آغاز طرح پالایش خبرنگاران استان کرمان نیز صورت گرفته است.
یزدی‌زاده عنوان کرد: راه‌اندازی بسیج خبرنگاران استان کرمان، برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان در بخش‌های مختلف‌، برپایی غرفه خانه مطبوعات در هجدهمین نمایشگاه بین‌اللملی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از دیگر فعالیت‌های یک ساله گذشته این خانه است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول