اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

مرور زندگینامه امام از سوی نوجوانان آزادشهری

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فکری، پرورشی کودک و نوجوان شهرستان آزادشهر از مرور زندگینامه امام و شهدا از سوی نوجوانان آزادشهری خبر داد.

مرور زندگینامه امام از سوی نوجوانان آزادشهری
زهرا ترک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر و همزمان با جشن‌ها و برنامه‌های ویژه این ایام فرخنده و مبارک نوجوانان آزادشهری که عضو کانون پرورشی فکری هستند زندگینامه امام خمینی (ره) و شهدای انقلابی و شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید رجائی، مطهری، باهنر و بهشتی را مرور خواهند کرد.
وی تصریح کرد: جوانان در این ایام با اندیشه‌های این شهیدان بیشتر از گذشته آشنا می‌شوند و از نزدیک با خانواده شهید علیرضا کوهستانی ملاقات خواهند داشت.
مسئول کانون فکری، پرورشی کودک و نوجوان شهرستان آزادشهر گفت: با عنایت به اینکه دهه فجر امسال مصادف شده با هفته وحدت سالروز تولد نبی‌اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشنواره خورشید نبوت به میزبانی شهرستان آزادشهر از دیگر برنامه‌های این ایام است که امید داریم با استقبال کودکان و نوجوانان و حمایت مسئولان با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.
ترک برگزاری جشنواره کودک با عنوان امام و رهبری در قالب نقاشی و آثار فرهنگی و ادبی را از دیگر برنامه‌های این ایام نام برد که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش انجام می‌شود و فراخوان آثار هم صورت گرفته است و در پایان آثار ارائه شده به جشنواره به صورت نمایشگاه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان آزادشهری همزمان با ساعت ورود امام به کشور در روز 12 بهمن به گلزار شهدا خواهند رفت و ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا برای صحت و سلامتی نظام و مقام معظم رهبری تا ظهور حضرت مهدی موعود(عج) دعا خواهند کرد.
مسئول کانون فکری، پرورشی کودک و نوجوان شهرستان آزادشهر تصریح کرد: شرکت در جشن تولد خورشید در 20 بهمن ماه به مناسبت تولد حضرت رسول (ص) و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود ضمن اینکه مسابقات فرهنگی هنری دیگری مانند ماکت‌سازی از صحنه‌های انقلاب هم برای بچه‌ها پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول