اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

تندیس آیت‌الله مهدوی 19 بهمن رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: تندیس آیت‌الله مهدوی 19 بهمن رونمایی می‌شود.

تندیس آیت‌الله مهدوی 19 بهمن رونمایی می‌شود
سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش انجام فعالیت‌‌های فرهنگی را از اولویت‌های مهم کاری خود قرار داده است و از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده‌ایم.
شهردار آبپخش بیان داشت: شهر آبپخش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی به واسطه گروه‌‌های فرهنگی و هنری متعدد فعالیت‌های مطلوبی دارد و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش همواره اینگونه فعالیت‌ها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار داده‌اند.
موسوی خاطر نشان کرد: آیت‌الله سید جواد مهدوی یکی از افتخارات علمی و مذهبی استان بوشهر و شهر آبپخش است که برای نسل‌های جدید ناشناخته است و باید تمام تلاش و توان خود را برای معرفی این بزرگوار به آیندگان به‌ویژه جوانان و نوجوانان آبپخشی به‌کار گیریم.
وی افزود: از ابتدای سال جاری شهرداری آبپخش اقدام به معرفی این عالم جلیل‌القدر به مسافرین نوروزی و هم‌استانی‌ها کرده و بر معرفی شخصیت‌های علمی و فرهنگی آبپخش اهتمام ورزیده‌ایم.
این مسئول تصریح کرد: ساخت تندیس حضرت آیت‌الله سید جواد مهدوی از اقدامات ارزشمند و ماندگاری است که شهرداری آبپخش با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش در راستای معرفی این عالم ربانی و جلیل‌القدر انجام داده‌ است.
شهردار آبپخش از رونمایی از تندیس آیت‌الله مهدوی در روز 19 بهمن‌ماه خبر داد و اذعان داشت: یکی از برنامه‌های شهرداری آبپخش در روزشمار دهه فجر رونمایی از تندیس آیت‌الله مهدوی است که با حضور مسئولان استان و شهرستان انجام می‌شود.
موسوی ادامه داد: شهرداری آبپخش با جمع‌آوری تعدادی تصاویر از این روحانی جلیل‌القدر اقدام به طراحی تصویر سنگی و تندیس از این شخصیت ارزشی شهر آبپخش کرده و در آینده نزدیک این تصویر سنگی در ورودی خیابان آیت‌الله مهدوی در ابتدای شهر نصب خواهد شد.
وی گفت: در سال‌های اخیر رسانه‌های مجازی و مکتوب در بخش آبپخش تاثیر بسزا و کارآمدی در راستای معرفی بخش آبپخش داشته‌اند و باید معرفی شخصیت‌ها، نویسندگان و عالمان آبپخشی که از افتخارات شهر و بخش می‌باشند را در اولویت کاری خود قرار دهند و در این راستا گام بردارند.
شهردار آبپخش بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی تاثیر مهمی در راستای معرفی شهر می‌تواند داشته باشد و در شهر آبپخش باید از توان رسانه‌ای و گروه‌های فرهنگی و هنری متعدد در راستای معرفی بخش بهره گیریم.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول