اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی:

مهم‌ترین هدف میزان حفظ سهمیه مشهد در لیگ برتر والیبال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین هدف میزان حفظ سهمیه مشهد در لیگ برتر است.

مهم‌ترین هدف میزان حفظ سهمیه مشهد در لیگ برتر والیبال است
 جبار قوچانی‌نژاد پس از چهارمین دیدار دور برگشت و هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با شکست سنگین سه بر یک تیم‌اش مقابل کاله مازندران همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان کرد: بازی سخت و سنگینی را در آمل انجام دادیم و به این مسئله آگاهی کامل داشتیم.
وی افزود: کاله یکی از برترین تیم‌های لیگ برتر امسال است و بازیکنان و مهره‌های ملی‌پوش و باتجربه زیادی را در ترکیب خود دارد.
قوچانی‌نژاد با اعلام اینکه بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم، گفت: با توجه به اینکه کاله در خانه خود به میدان آماده بود ولی در این بازی حرف زیادی برای گفتن نداشت.
وی با اشاره به اینکه هر دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی داشتند، بیان کرد: اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم و کمتر اشتباه می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم والیبال میزان مشهدالرضا با اشاره به اینکه در ابتدای بازی کاله را زیر فشار خود قرار دادیم، تصریح کرد: بازیکنان ما در ابتدای بازی روال خوبی را در پیش گرفتند و حتی توانستند در گیم دوم نتیجه را از آن خود کنند ولی نتوانستیم این روال را ادامه دهیم.
وی اظهار کرد: تیم ما از ابتدای فصل آمادگی لازم را نداشت و خیلی دیر بسته شد.
قوچانی‌نژاد با اعلام اینکه چهار بازیکن اصلی و موثر ما در مصدومیت به سر می‌برند و یا مریض هستند، خاطرنشان کرد: مجتبی غیاثی، رحمان محمدی راد و ساشا گادنیک از ملی‌پوشان کشور اسلونی مهم‌ترین مصدومان ما مقابل کاله بودند.
وی درباره قضاوت داوران این دیدار یادآور شد، گفت: منطقی نیست که اگر پیروز شدیم همه چیز را به نام خود تمام کنیم ولی اگر شکست خوردیم همه چیز را به گردن داور بیاندازیم.
قوچانی‌نژاد اضافه کرد: داوری دیدار مشکل خاصی نداشت البته در دو یا سه پوئن به سود کاله داور نقش داشت ولی ما نظر خاصی راجع به داوری نداریم.
سرمربی تیم والیبال میزان مشهدالرضا تماشاگران آملی را مهم‌ترین حامیان کاله در لیگ برتر دانست و گفت: آمل از تماشاگران و والیبال‌دوستان باشخصیت و پرشوری بهره می‌برد که تنها تیم خود را تشویق می‌کنند و کاری به عملکرد تیم حریف ندارند همچنین بازی در این سالن برای هر تیمی سخت و دشوار است.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول