اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست ملی‌پوش هندی تیم کاله مازندران:

پیشرفت زیادی در والیبال ایران می‌بینم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش هندی کاله مازندران گفت: با وجود اینکه سال گذشته را در لیگ برتر ایران بازی کردم بعد از مدتی دوری از این کشور پیشرفت زیادی را در والیبال آن می‌بینم.

پیشرفت زیادی در والیبال ایران می‌بینم
سانجای کومار بازیکن ملی‌پوش هندی در نخستین روز حضورش در آمل که برای نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال به خدمت کاله مازندران درآمد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان اظهار کرد: با وجود اینکه سال گذشته را در لیگ برتر ایران بازی کردم بعد از مدتی دوری از این کشور پیشرفت زیادی را در والیبال آن می‌بینم.
وی با اعلام اینکه 27 سال سن دارد، افزود: از سال 2003 بازی‌های جهانی خود در عرصه والیبال را آغاز کردم.
کومار با تاکید اینکه لیگ برتر گذشته ایران را با تیم پرسپولیس تهران قرارداد داشتم و با تیم‌های لیگ برتری ایران آشنایی دارم، عنوان کرد: در مشورتی که با رابط خود در این کشور داشتم این پیشنهاد از سوی کاله مازندران به من داده شد و مطلع شدم که این تیم به والیبالیستی در پست پشت خط زن نیاز دارد.
کومار با بیان اینکه از چگونگی والیبال این تیم در سال گذشته اطلاع کامل داشتم، تصریح کرد: ایران به خوبی والیبال را در زمین بازی می‌کند و نسبت به سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته که نمونه بارز آن قدرت‌نمایی والیبالیست‌های آن مقابل برترین‌های دنیا در جام جهانی والیبال بود.
وی درباره تیم کاله مازندران گفت: این تیم یکی از برترین تیم‌های باشگاهی ایران است که عنوان‌های خوبی را با دو حضور خود در لیگ برتر کسب کرده است که امسال از تیم‌های پرمهره والیبال بوده و بیشتر ملی‌پوشان را در اختیار دارد.
کومار درباره نخستین تمرین خود با این تیم شمالی والیبال بیان کرد: بازیکنان این تیم رابطه صمیمانه خوبی با هم دارند و تمرینات این تیم در محیطی بسیار دوستانه برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه بعد از پایان قراردادم با پرسپولیس در فصل گذشته از خیلی از تیم‌های ایرانی و خارجی برای پیوستن به آنها پیشنهاد‌های زیادی داشتم، تصریح کرد: چون تیم‌های قابل قبولی نبودند جواب رد دادم اما کاله در بین آنها تیم صاحب‌نام و معتبر بود که بازی به همراه این تیم را قبول کردم.
انتهای پیام/ج30/چ3000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول