اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت ساری خبر داد

حضور حسن روشن در تیم صنعت ساری

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: انتخاب روشن به‌عنوان مدیر فنی کار بسیار عاقلانه از سوی مدیریت باشگاه بود، زیرا در ادامه لیگ می‌توانیم از تجربیات حسن روشن بهره کامل ببریم.

حضور حسن روشن در تیم صنعت ساری
رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از پیروزی با ارزشی که در برابر استیل آذین بدست آمد بازیکنان از نظر روحی و روانی به شرایط آرمانی رسیدند و با آمادگی کامل تیم راهی شیراز شد.
وی تصریح کرد: برای تقویت تیم در لیگ با سه بازیکن قرارداد بستیم که با برطرف شدن مشکلات آنها از وجود این بازیکنان در ادامه مسابقات استفاده خواهیم کرد.
سرمربی صنعت ساری تصریح کرد: صنعت از تیم‌های خوب لیگ است که با هزینه بسیار اندک نسبت به دیگر تیم‌ها در لیگ حضور دارد که با مساعد مالی مسئولان شاهد رشد روزبه‌روز این باشگاه در ادامه فعالیت خواهیم بود.
تقوی درباره بازی این هفته تیمش گفت: بازی نسبتا دشوار در شیراز خواهیم داشت زیرا این تیم برای پیروزی و جبران شکست دور رفت وارد زمین می‌شود.
وی درباره حضور حسن روشن به‌عنوان مدیر فنی تیم صنعت ساری اظهار داشت: انتخاب روشن به عنوان مدیر فنی کار بسیار عاقلانه از سوی مدیریت باشگاه بود، زیرا در ادامه لیگ می‌توانیم از تجربیات حسن روشن بهره کامل ببریم.
تقوی گفت: حسن روشن از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال و استقلال تهران بوده که سابقه مدیریت و تجربیات ایشان می‌تواند برای موفقیت تیم موثر باشد.  
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم صنعت ساری برای دیدار با پیام مخابرات شیراز مشکلی ندارد و به طور حتم بازیکنان هم برای کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شوند.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان فردا جمعه هفتم بهمن از ساعت 14  در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان پیام مخابرات فارس است.
صنعت ساری هم‌اکنون با 15 امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها در رده نهم جدول رده‌بندی 14 تیمی این مسابقات قرار داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول