اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

تخصیص 55 میلیارد ریال برای اجرای طرح آبخیزداری در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تخصیص 55 میلیارد ریال برای اجرای طرح آبخیزداری در دشتستان خبر داد.

تخصیص 55 میلیارد ریال برای اجرای طرح آبخیزداری در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسوری شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای شورای اداری شهرستان دشتستان، بیان داشت: در فاصله دو شورای تامین متوالی اخیر وضعیت امنیتی شهرستان دشتستان پیشرفت خوبی داشته و میزان حوادث کاهش یافته است.
فرماندار دشتستان در همین راستا خاطر نشان کرد: در این ایام تنها شاهد شش مورد تیراندازی هوایی در شهرستان بوده‌ایم که چهار مورد آن در بخش آبپخش و متاثر از حادثه دلخراش این بخش بوده است.
خسروی با بیان اینکه امنیت شهرستان دشتستان در سال جاری پیشرفت خوبی داشته است، اظهار داشت: حادثه آبپخش از لحاظ امنیتی یک اتفاق بود و هیچ زمینه قبلی در شکل‌گیری آن موثر نبود.
وی اضافه کرد: در سال جاری اعتبارات خوبی در زمینه اعتبارات خشکسالی کشاورزی دریافت کرده‌ایم و با تمام توان برای افزایش این میزان تلاش می‌کنیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: در اثر سرمای شدید روزهای گذشته سه هزار و چهارصد هکتار از اراضی کشاورزی و 1200  هکتار از باغات شهرستان دشتستان دچار آسیب شده‌اند.
فرماندار دشتستان در همین راستا تصریح کرد: میزان زراعت در بخش زراعت 100 درصد و در باغان بین بیست تا پنجاه درصد بوده و از مدیریت بحران کمک‌هایی برای کشاورزان جذب و دریافت خواهیم کرد.
خسروی اذعان داشت: جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان در حال برآورد خسارت وارده است و برای ارائه خدمات به کشاورزان شهرستان دشتستان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: اختصاص اعتبارات لازم برای احداث سد دالکی در برنامه‌های سال 91 لحاظ شده و هم‌‌اکنون راه دسترسی به این سد با اعتبار 10 میلیارد ریال در حال اجراست.
فرماندار دشتستان از تخصیص 55 میلیارد ریال برای اجرای طرح آبخیزداری در دشتستان خبر داد و متذکر شد: 55 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آبخیزداری که از نیازهای اساسی شهرستان دشتستان در عرصه کشاورزی است در سال جاری در نظر گرفته شده است.
خسروی به بارندگی‌های اخیر شهرستان دشتستان اشاره کرد و عنوان داشت: معدل بارندگی شهرستان دشتستان در سال جاری معدل نرمالی است و بنابر اظهارات مسئولان تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت آبیاری و کشاورزی شهرستان دشتستان داشته است.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول