اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند:

اطلاعات 9 هزار بهره‏بردار کشاورزی در دماوند ثبت شد

خبرگزاری فارس: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان دماوند از ثبت اطلاعات 9 هزار و 200 بهره‏بردار سطوح مختلف کشاورزی در این شهرستان در تارنمای وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

اطلاعات 9 هزار بهره‏بردار کشاورزی در دماوند ثبت شد
حمیدرضا خلیلی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم در خصوص همه سطوح کشاورزی در شهرستان دماوند انجام شده است.
وی ادامه داد: بدین ترتیب کشاورزان، زنبورداران، پرورش‏دهندگان آبزیان، دامداران و ... به طور کامل در ردیف بهره‏برداران عمده دماوند ثبت اطلاعات شدند.
خلیلی با قدردانی از مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: پیش از این، به دلایل مختلف طرح ثبت اطلاعات بهره‏برداران شهرستان دماوند با کندی همراه بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: وجود عزمی راسخ از سوی مجموعه خدوم و انقلابی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در این زمینه موثر واقع شد.
وی ادامه داد: این حرکت جهادگونه در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را جهاد اقتصادی نامیده‏اند، سبب شد تا ماموران مراکز خدماتی در محل فعالیت بهره‏برداران حاضر شوند و به طور مستقیم نسبت به ثبت اطلاعات آنها مبادرت ورزند.
خلیلی افزود: همکاران با لیستی از کشاورزان در سطوح مختلف به اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی مراجعه کردند و با سود جستن از این ظرفیت انقلابی، اطلاعات لازم را به دست آوردند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند آمار استحصالی را تعداد بهره‏برداران کلان شهرستان دماوند خواند و افزود: این فهرست شامل آمار فعالان کلان در عرصه‏های کشاورزی شهرستان دماوند است و افزوده شدن تولیدکنندگان دارای عرصه‏های کشاورزی کمتر این میزان را به 13 هزار نفر می‏رساند.
وی با اشاره به مزایای تکمیل این بخش اطلاعاتی خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبارات و همچنین تعریف طرح‏های مختلف از سوی وزارت جهاد کشاورزی در نقاط مختلف کشور بر مبنای آمار بهره‏برداران صورت می‏گیرد.
خلیلی تصریح کرد: از این‌رو، اجرای این طرح جهادی که واقعی شدن آمار بهره‏برداران دماوندی را در پی داشت، می‏تواند سبب خیرات و برکات بسیاری برای این خطه شود.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول