اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان انجام شد

برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی

خبرگزاری فارس: دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی اصفهان برگزار شده و تا هشت بهمن ادامه دارد.

برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی اصفهان ظهر امروز با شعار تولید پایدار و اقتصادی کردن تولید با استفاده از مکانیزاسیون نوین کشاورزی و با حضور معاون وزیر کشاورزی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور جهانگیر پرهمت معاون وزیر جهاد کشاورزی، محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان، محمدرضا نریمانی رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، دو تن از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ثنا‌آبادی رییس مرکز تحقیقات مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، مدیران میانی و معاونین سازمان‌های مرتبط و جمعی از کشاورزان، مسئولان و دست اندرکاران بخش کشاورزی استان برگزار شد.  

تعداد 170 مشارکت‌کننده از استان‌های تهران، همدان، قم، البرز، فارس، کرمان، یزد، مرکزی، مازندران، آذربایجان شرقی و گلستان و بیش از 15 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، هند، عمان، لبنان، اسپانیا، فرانسه، آلمان، امارات متحده عربی،کره جنوبی و ترکیه در این نمایشگاه حضور داشته و به طور مستقیم به ارایه دستاوردهای خود می‌پردازند.

انجمن سازندگان ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی اصفهان با 21 شرکت زیر مجموعه، فضای ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

متراژ کلی نمایشگاه نه هزار و 770 متر مربع است که متراژ اختصاص یافته به شرکت‌های غیرایرانی 300مترمربع است.

دانشگاه صنعتی اصفهان، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، بانک کشاورزی، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان و واردکنندگان و تولیدکنندگان برتر بخش خصوصی از مشارکت کنندگان ویژه این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته آخرین محصولات و خدمات در زمینه نهاده، کود، سم و بذر، گل و گلخانه، آبیاری و تجهیزات وابسته، ماشین آلات و ادوات را به بازدیدکنندگان و علاقه مندان عرضه می‌کند.

در چهار روز برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی اصفهان، 18 همایش تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان برای رفع مشکلات موجود کشاورزی و ارایه راهکارهای مناسب برای تولید محصول پایدار برگزار می‌شود.

از ویژگی‌های دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی اصفهان، انتخاب آنلاین غرفه‌ها، آغاز اطلاع‌رسانی نمایشگاه از اردیبهشت ماه یعنی حدود 9 ماه پیش از نمایشگاه، ثبت نام بازدیدکنندگان و نه فقط مشارکت کنندگان و ایجاد سایت اختصاصی و فعال بودن آن تا نمایشگاه سال آینده است.

سه نمونه دستگاه جدید توسط مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان و دانشگاه‌های حاضر در حاشیه نمایشگاه رونمایی شده و بازدیدهای تخصصی گروهی نیز از کشورهای ایتالیا و ترکیه نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی از تاریخ پنج تا هشت بهمن ماه طی ساعات بازدید 11 صبح تا 8 شب در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.

به گزارش فارس، پیش‌بینی شده با توجه به تنوع موضوع شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از داخل و خارج از کشور، نمایشگاه با استقبال گسترده مردم و به ویژه کشاورزان و متخصصان بخش کشاورزی روبرو شده تا از این رهگذر مشارکت کنندگان این نمایشگاه میزان دست‌یابی به اهداف خود را در سطح بالایی ارزیابی کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول