اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

مشارکت حداکثری مردم دشمن را مایوس می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان با بیان اینکه روحیه جهادی ملت ایران دشمن را خلع سلاح کرد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس و ناامید می‌کند.

مشارکت حداکثری مردم دشمن را مایوس می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در همایش بررسی راه‌های مشارکت حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس تلاش برای حضوری گسترده در انتخابات را امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: ضرورت این حضور در شرایط فعلی و حساس دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند.
وی، شکست‌های متوالی دشمن از مردم ایران را نشانه پایداری ملت نسبت به اهداف نظام و انقلاب و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: این پایداری موجب شکست‌های متوالی دشمنان شده است.
مقام عالی دولت در گیلان، افزود: شکست‌های سیاسی مزدوران و برخی سران خبیث موجب شده تا دشمن این بار با برنامه‌ریزی دقیق وارد شود و جنگ اقتصادی علیه ایران را راه بیندازد.
وی، با اشاره به اینکه روحیه جهادی در کشور گسترش یافته است، ادامه داد: با این روحیه جهادی مردم ایران، دشمن خلع سلاح شد.
سعادتی، با تصریح بر اینکه در جبهه مبارزه حق علیه باطل دسیسه‌های دشمنان به خوبی نمایان بود، اذعان داشت: این دسیسه‌ها هر بار با شیوه‌های جدیدی خودنمایی می‌کرد.
وی، با تاکید بر ضرورت حفظ بصیرت تمام مدیران و مسئولان، خاطر نشان کرد: مدیران و فرمانداران و شهرداران باید مراقب مصاحبه‌های خود باشند که دشمن از سخنان آنها فضای بدی را ایجاد نکند.
استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد فضای ناامیدی در بین مردم ایجاد کند، ابراز داشت: دامن زدن به گرانی تا جنگ روانی از اهداف و برنامه‌ریزی‌های دشمنان است.
وی، از فرمانداران و شهرداران خواست تا برای مشارکت حداکثری اولویت‌ها را تعریف کنند و برای این حضور برنامه‌ریزی داشته باشند و به تکلیف شرعی خود در این زمینه عمل کنند.
سعادتی، با تاکید بر اینکه باید جلوی آسیب‌پذیری و فضاسازی دشمنان گرفته شود، اذعان داشت: فرمانداران باید برنامه‌ریزی مدون داشته باشند مجلس مهم‌ترین جایگاه تصمیم‌گیری برای کشور است و باید حضور مردم پررنگ باشد.
وی، افزایش مشارکت و وحدت، اتحاد و همدلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: ارائه عملکردهای درست باید با تعریف مشخص و داشتن عناوین مختلف باشد.
استاندار گیلان، دهه فجر را فرصت خوبی برای اثرات حضور مردم و بیان نقاط قوت دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌ها امانتداری، قانون‌مداری و اجرای عدالت است.
وی، با اشاره به اینکه معیارهای درست در انتخابات باید اصلح باشد، تصریح کرد: مردم کسانی را انتخاب کنند که می‌توانند تاثیرگذار باشند و فرد از هر نظر سالم و استکبارستیز باشد و روحیه بسیجی داشته باشد.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول