اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس:

سالمندان به خانه‏های ایرانی جلا می‏دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس سالمندان را فانوسان منور و متبرک خانه‏های جامعه ایرانی خواند.

سالمندان به خانه‏های ایرانی جلا می‏دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین صبح امروز در جریان بازدید از خانه سالمندان دماوند و سرکشی از این قشر اظهار کرد: در جامعه ایران اسلامی، ارج نهادن به مقام سالمند بخش جدایی‏ناپذیر از فرهنگ غنی این دیار محسوب می‏شود.
وی ادامه داد: سالمندان همچون فانوسانی منور زندگی همه ما را با عطر شمیم مهربانی و لطافت خود همراه ساخته و آرامش ‏خاطر را به ارمغان می‏آورند.
رامین با بیان اینکه سالمندی پایان دوره زندگی نیست، خاطرنشان کرد: سالمندان نه تنها به انتهای فرصت زندگی نرسیده‏اند؛ بلکه می‏توانند همچنان چراغ راه حرکت دیگران قلمداد شوند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بیانی ساده سالمندان مخزنی غنی از تجربیاتی هستند که با سود جستن از آنها می‏توان گام‏های بلندتری به سوی توفیقات روزافزون برداشت.
وی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم اسلامی باید با قدردانی از زحمات دهه‏های زندگی سالمندان فضایی از محبت و احترام را برای آنها رقم بزنند.
رامین با ابراز رضایت از نحوه اداره این مرکز خاطر نشان کرد: در قصد ابتدایی برای بازدید و پیش از رسیدن به این مرکز، تصور وجود فضایی اندوهگین و نه چندان مرتب همراه با حضور کادری عبوس در خاطرم متجلی بود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما مشاهده ساختمانی نوساز، مدیریتی خانوادگی و خوش‏رو، کادری بشاش و چیدمانی زیبا نظر ابتدایی من پیرامون این محیط را به کلی دست‏خوش تغییر کرد.
وی اضافه کرد: خداوند را شاکرم که فرزندانی که بر خلاف میل باطنی و صرفا به جهت وجود مشکلاتی عدیده نگهداری از اولیا برایشان مقدور نبود، عزیزان خود را با خیالی آسوده به این مرکز می‏سپارند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول