اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه بندر کیاشهر خبر داد

ثبت‌نام 70 درصد بیمه‌شدگان بندر کیاشهر در طرح پزشک امین

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه بندر کیاشهر از ثبت‌نام بالغ بر 70 درصد بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این شهر در طرح پزشک امین خبر داد.

ثبت‌نام 70 درصد بیمه‌شدگان بندر کیاشهر در طرح پزشک امین
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کیاشهر، صادق پردل ظهر امروز در جلسه تامین اجتماعی این شهر، اظهار داشت: سه هزار و 233 نفر بیمه شده اصلی و یک‌هزار و 100 نفر مستمری‌بگیر به همراه افراد تحت تکفل آنها زیرپوشش تامین اجتماعی شعبه بندر کیاشهر هستند و خدمات دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: از این تعداد، دو هزار و 311 نفر بیمه‌شدگان اجباری، 388 نفر بیمه شده مشاغل آزاد، 314 نفر بیمه اختیاری، 247 نفر راننده، 21 نفر خادمان مساجد، 52 نفر زنان خانه‌دار و کارگران ساختمانی را در بر گرفته است.
به گفته پردل، تعداد مستمری‌بگیران زیرپوشش شعبه تامین اجتماعی بندر کیاشهر نیز 588 نفر بازنشسته، 63 نفر از کار افتاده و 449 نفر بازمانده هستند.
وی، با اشاره به فعالیت 10 ماهه شعبه بندر کیاشهر بیان داشت: یک‌هزار و 10 کارگاه فعال و 265 واحد کارگاهی نیمه فعال در حوزه شعبه بندر کیاشهر وجود دارد که کارفرمایان این کارگاه‌های منطقه بیش از 6 میلیارد ریال به تامین اجتماعی کیاشهر بدهکار هستند.
این مسئول، هزینه تعهدات پرداختی به بیمه‌شدگان زیرپوشش در قالب تعهدات کوتاه مدت را 400 میلیون ریال و مقرری بیمه بیکاری را 1.1 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی، از پرداخت بالغ بر 24 میلیارد ریال مستمری بازنشستگی و 17 میلیارد ریال مستمری از کار افتادگی و بازماندگی در 10 ماهه نخست امسال در بندر کیاشهر خبر داد.
پردل با تصریح بر اینکه امسال تعداد بیمه‌شدگان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است، خاطر نشان کرد: همکاری و هماهنگی با مسئولان محلی از جمله فرماندار، بخشدار، دهیاران و اداره‌ها و دفتر امام جمعه خوب و مناسب بوده است.
وی با اشاره به طرح اجرای پزشک امین بیان داشت: در طرح پزشک امین بیش از 70 درصد بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران بندر کیاشهر ثبت‌نام کردند که این امر جزو دستاوردهای ویژه تامین اجتماعی شعبه این شهر است.
انتهای پیام/خ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول