اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مناطق شرق کشور بانک سپه خبر داد

ساخت 2 مدرسه در مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مدیر امور مناطق شرق کشور بانک سپه گفت: بانک سپه امروزه وارد صنعت نخبه‌پروری و پرورش استعدادهای درخشان شده و دو مدرسه را در استان‌های محروم کهگیلویه و بویراحمد و خراسان‌جنوبی می‌سازد.

ساخت 2 مدرسه در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، عیسی کاظم‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مرکز استعدادهای درخشان نهبندان اظهار داشت: در سال‌جاری بانک سپه تصمیم به ساخت دو مدرسه در نقاط و استان‌های محروم کشور گرفته است.

وی با بیان اینکه از این دو مدرسه یکی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: مدرسه دیگر نیز در خراسان‌جنوبی و در شهرستان نهبندان ساخته می‌شود و طبق اندیشه و تصمیم بانک سپه فضایی که قرار شده در نهبندان ساخته شود به نام استعدادهای درخشان است.

مدیر امور مناطق شرق کشور بانک سپه یادآور شد: امروزه بانک سپه به ‌عنوان نخستین بانک ایرانی افتخار دارد که در بحث مدرسه‌سازی و این عمل خداپسندانه مشارکت داشته باشد.

کاظم‌نژاد جمع‌آوری پول‌های سرگردان مردم را یکی از وظایف اولیه بانک‌ها دانست و افزود: بانک سپه امروزه علاوه بر خدمت به مردم وارد عرصه و صنعت نخبه‌پروری، پرورش استعدادهای درخشان و مدرسه‌سازی شده که این امر آینده خوب و استقلال کشور را رقم می‌زند.

وی آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت را نظامی زیرساختی و بنیادین دانست و اظهار داشت: در بحث تعلیم و تربیت اسلامی و صحیح نسل جوان و نسل‌های آینده نظام باید اقدام و فرهنگ مدرسه‌سازی ترویج یابد.

مدیر امور مناطق شرق کشور بانک سپه اظهار اضافه کرد: خوشحال هستیم که امروز بانک سپه به جرگه و جمع خیران مدرسه‌ساز پیوسته و می‌تواند در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته باشد.

کاظم‌نژاد ساخت مدارس بیشتر در نقاط محروم کشور را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار بانک سپه عنوان کرد و گفت: امید است که مرکز استعدادهای درخشان نهبندان نیز تا دهه فجر سال آینده آماده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در ادامه از مشارکت 70 درصدی بانک سپه در صنایع سیمان و فولاد کشور خبر داد و افزود: بانک سپه امروزه علاوه بر ورود به این صنعت‌ها نیز به صنعت پرورش استعدادهای درخشان روی آورده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول