اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سنندج:

انقلاب اسلامی الگوی نوینی از مدیریت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج اعلام کرد: انقلاب اسلامی الگوی نوینی از مدیریت جامعه بر اساس آموزه‌های پیشرو و متعالی دین مبین اسلام است.

انقلاب اسلامی الگوی نوینی از مدیریت جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در دیدار با جمعی از علما و روحانیون کلاترزان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن حول ماه مبارک ربیع‌الاول، اظهار داشت: ابلاغ رسالت الهی و تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) از شئون مقدس روحانیون و علمای دینی است.
فرماندار سنندج در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی نوینی از مدیریت جامعه بر اساس آموزه‌های پیشرو و متعالی دین مبین اسلام است افزود: در جامعه اسلامی ما افکار و اندیشه‌هایی که منبعث از مکتب اسلام باشد، مقدس و مورد حمایت و احترام هستند.
میرزایی‌اصل فرقه‌های ضاله و ایجاد نحله‌های فکری گمراه و منحرف را توطئه‌ای از استکبار جهانی در راستای ایجاد تفرقه و نابودی اسلام و مسلمین عنوان کرد و افزود: از حاشیه به متن آمدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب تضمین سلامت جامعه و از راهکارهای مقابله با این آفت‌ها و کج‌روی‌هایی است که اسلام و انقلاب را تهدید می‌کند.

* انتخابات یکی از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب است
فرماندار سنندج در ادامه سخنان خود ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان جنبش و نهضتی تاریخ‌ساز با تهدیدات و فرصت‌هایی روبه‌رو است که در هر برهه شناخت این تهدیدها و فرصت‌ها لازمه مقابله با آنهاست.
وی در بررسی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب، مظهر اراده و وحدت و همبستگی ملی است.
میرزایی‌اصل در پایان مهم‌ترین دغدغه برگزارکنندگان انتخابات را برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم عنوان نمود و تصریح کرد: مشارکت و همراهی مردم با نظام اسلامی همواره حماسه‌ساز بوده و به یقین این‌بار نیز با مشارکت حداکثری حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول