اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فناوری اطلاعاتی انتخابات بوشهر خبر داد

برگزاری 5 مانور فناوری اطلاعاتی در آستانه انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: 5 مانور فناوری اطلاعات در ستاد انتخابات استان بوشهر تاکنون برگزار شده است.

برگزاری 5 مانور فناوری اطلاعاتی در آستانه انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا بازدار صبح امروز در نشست ستاد کمیته انتخابات استان بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیته فناوری اطلاعات اظهار داشت: شرکت در دوره مربیان فناوری اطلاعات، تشکیل کمیته فناوری اطلاعات در ستادهای انتخاباتی استان و شهرستان‌ها از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در کمیته فناوری اطلاعات بوده است.

وی افزود: بررسی آنتن‌دهی سیم کارت همراه اول در شعب اخذ رای، برقراری شبکه دیتای بخشداری‌های استان به منظور بهره‌گیری از سامانه جامع انتخابات از دیگر فعالیت‌های کمیته فناوری اطلاعات بوده است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: فعال‌سازی vpn بخشداری‌ها، تجهیز کارگاه برای دوره آموزشی جامع انتخابات، آموزش سامانه جامع انتخابات به کارشناسان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز از دیگر اقدامات ما بوده است.

بازدار گفت: علاوه بر برگزاری 5 مانور فناوری اطلاعات، سامانه ویدئو کنفرانس را هم در ستاد انتخابات استان فعال کردیم.یکی از نیازهای عمده ما وجود 134 بارکدخوان است که برای تهیه این میزان بارکدخوان نیاز به اعتبار داریم.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: آموزش‌های انتخاباتی به صورت کارگاهی از طریق ویدئو کنفرانس صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر نیز گفت: با توجه به تعدد رسانه‌های مجازی و مکتوب در استان، برخی رسانه‌ها به دنبال اخبار خاص انتخاباتی هستند که این موضوع باید مدیریت شود.

نصرالله شفیعی افزود: به منظور مدیریت سایت‌های خبری در آستانه انتخابات، کمیته نظارت بر فعالیت این رسانه‌ها تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: یکی از آسیب‌های رسانه‌های مجازی استان بوشهر این است که با قوانین حوزه کاری رسانه‌های مجازی آشنایی کامل ندارند و همین امر می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به نظارتی که به سایت‌های خبری استان صورت می‌گیرد در صورت سیاه‌نمایی و بروز تخلف حتما به آنان تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول