اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

مدیریت چالش‌ها از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ما در ستاد انتخابات استان بوشهر، کنترل و مدیریت چالش‌های انتخاباتی با نگاه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

مدیریت چالش‌ها از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: ستاد انتخابات استان به تبع وزارت کشور از نخستین روزهای آغاز به کار ستاد انتخابات، کار خود را آغاز کرد.
وی افزود: مبنای کار ما از ابتدا تاکنون با نگاه و توجه به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری و اهتمام به قوانین انتخابات مجلس با رویکرد شعار انتخاباتی وزارت کشور بوده است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: تلاش شده در تمام زمینه‌ها از جمله جلسات شورای اداری، گفت‌وگو با مردم و .. ضمن حفظ تعامل و هماهنگی لازم فضای انتخابات را با شعار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دنبال کنیم.
شنبدی افزود: صدور احکام روسای کمیته‌های انتخابات استان، برگزاری جلسات مستمر با روسای کمیته‌ها، شکل‌گیری و فعال کردن ستاد انتخابات در استانداری، برگزاری جلسات از طریق ویدئو کنفرانس، ابلاغ اجرای طرح امنیتی و ... بخشی از عمده‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد انتخابات استان بوشهر بوده است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه چالش‌های موجود در استان را به سه دسته منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی تقسیم کردیم، افزود: در بعد منطقه‌ای چالش‌هایی همچون کالای همراه ملوان، جابجایی روستاهای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر و انتزاع دهستان کره بند از استان بوشهر بوده که با مدیریت مسئولان استانی این چالش‌ها برطرف شده است.
شنبدی گفت: مشکل عمده در جابجایی روستاهای اطراف نیروگاه اعتبار و جانمایی بود که در سفر سوم دولت به بوشهر 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و هر چند اعتبار کم بود اما نگرانی‌ها در این زمینه برطرف شد.
وی اضافه کرد: در مورد انتزاع دهستان کره‌بند به آب‌پخش نیز با اقدامات صورت گرفته روستاها در حال بازگشت به کره‌بند هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: نشست با سایت‌های خبری، کمیسیون‌های دانشجویی و کارگری و فعال کردن کمیسیون سایبری از دیگر فعالیت‌های ستاد انتخابات بوشهر بوده است.
شنبدی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش آموزش گفت: در بخش آموزش همایش‌های کشوری استانی و شهرستانی داشتیم و در سه همایش بزرگ کشوری شرکت کردیم.
وی ادامه داد: برگزاری یک همایش استانی با استان فارس، همایش هیئت‌های اجرایی و نظارت هم در بوشهر برگزار کردیم و در این راستا با صدا و سیما نیز تعامل خوبی داشتیم.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه فناوری اطلاعات 5 مانور ابلاغی از سوی وزارت کشور را برگزار کردیم، گفت: خرید و تامین تجهیزات از طریق دستگاه‌های اجرایی، پیش‌بینی زیرساخت‌های شعبات شهری و روستایی، ثابت و سیار و فعال شدن ویدئو کنفرانس نیز از دیگر فعالیت‌های ما در کمیته فناوری اطلاعات بوده است.
شنبدی بیان کرد: ستاد انتخابات استان بوشهر با همدلی، وحدت و تعامل در تمام حوزه‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم تلاش می‌کند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول