اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان:

فاز دوم اصلاح شبکه فاضلاب همدان در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: عملیات اجرایی فاز دوم فاضلاب میدان آرامگاه بوعلی تا میدان جهاد در حال حاضر به متراژ 110 متر حفاری و در حال اجراست.

فاز دوم اصلاح شبکه فاضلاب همدان در حال اجراست
مرتضی عزالدین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تشکر از صبر شهروندان و کسبه آرامگاه بوعلی تا میدان جهاد اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز دوم فاضلاب خیابان بوعلی در حال حاضر به متراژ 110 متر حفاری و از این متراژ حدود 51 متر آن لوله‌گذاری و ترانشه پر شده است.
وی تصریح کرد: در طول این مسیر دو عدد منهول حفاری، که منهول شماره 1 عملیات بتن مگر و آرماتوربندی کف و بتن‌ریزی کف به اتمام رسیده و در حال حاضر آجر‌چینی منهول در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان داشت: در منهول شماره 2 نیز عملیات بتن مگر انجام شده است و منهول شماره 3 نیز در حال خاکبرداری است به طوری که همه دال‌های منهول‌های فاز دوم از پیش آماده شده و به محض اتمام عملیات آجرچینی نسبت به نصب دال روی منهول اقدام می‌شود.
وی یادآور شد: این پروژه مقرر بود از طریق پایپ جکینگ (بدون حفر ترانشه) انجام پذیرد اما به لحاظ هزینه‌های بسیار بالایی که از این حیث به شرکت تحمیل می‌شد، عملیات حفاری این پروژه به صورت ترانشه باز صورت گرفت.
عزالدین در ادامه در خصوص آلوده بودن آب نیز با عدم اطلاع از این امر خاطرنشان کرد: اگر آب آلوده باشد یک یا دو نفر مسموم نمی‌شوند بلکه کل شهر دچار مسمومیت می‌شوند، احتمالاً مسمومیت برخی افراد از جانب موارد دیگری بوده است و از آب آلوده نبوده است.
وی در خصوص استاندارد بودن آب همدان نیز گفت: آب همدان صددرصد استاندارد است و مطابق با استانداردهای Who است که آب همدان نیز برخوردار از آن استانداردهاست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان یادآور شد: احتمال مسمومیت آنها ممکن است که از ماندگاری بیش از آبی بوده باشد که پس از استفاده از آن دچار مسمومیت شده‌اند.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول