اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقه هفته بیست و دوم

محرومان و مصدومان صبا به دیدار با شاهین بازگشتند

خبرگزاری فارس: سه بازیکن اصلی تیم فوتبال صبای قم با پایان محرومیت و مصدومیت خود در دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر تیم فوتبال شاهین بوشهر به میدان می‌روند.

محرومان و مصدومان صبا به دیدار با شاهین بازگشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصاف با تیم فوتبال شاهین بوشهر یکی از حساس‌ترین بازی‌های خانگی صبای قم در نیم فصل دوم لیگ برتر محسوب می‌شود که شاگردان ویسی امیدوارند با ارائه بهترین بازی‌ خود به سه امتیاز بازی دست یافته و به صدر جدول برسند.
نگاهی به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس امروز با تیم فوتبال شاهین بوشهر در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نشان می‌دهد که در این بازی تیم فوتبال صبای قم بدون محروم و مصدوم برابر رقیب سرسخت خود قرار می‌گیرد.
در ترکیب تیم فوتبال صبای قم اکبر صادقی‌ هافبک تیم فوتبال صبای قم بعد از مصدومیتی که در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر برابر تیم فوتبال نفت تهران دچار آن شد و بازی‌های زیادی را به سبب مصدومیت از دست داد، اکنون در لیست بازیکنان صبا برای دیدار با شاهین قرار دارد و در صورت صلاحدید عبدالله ویسی در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت.
این در حالی است که علاوه بر اکبر صادقی که در صورت حضور در میدان می‌تواند کمک شایانی برای کادر فنی تیم صبای قم باشد، در دیدار مهم هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر، دو بازیکن غایب تیم صبا در دیدار قبل مقابل سایپا نیز بار دیگر به تیم صبا پیوسته‌اند.
با توجه به اخطارهایی که داور مسابقه صبای قم و راه‌آهن شهر ری به بازیکنان دو تیم نشان داد، حامد لک و سهراب بختیاری زاده دو بازیکن کلیدی تیم صبای قم سه اخطاره شده بودند و به همین دلیل دیدار صبای قم و سایپا را از دست دادند اما به مصاف صبا مقابل شاهین بوشهر رسیده و در ترکیب اصلی صبا جای دارند تا خیال عبدالله ویسی از بابت دروازه و دفاع تیمش در این دیدار آسوده باشد.
این در حالی است که دیگر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در صدد هستند تا شکست سنگین چهار بر صفر در دیدار رفت مقابل صبای قم را جبران کرده و صبا را با کسب برتری در این دیدار در صورت لغزش دیگر مدعیان به صدر جدول رده‌بندی برسانند.
از صبای قم همچنین خبر می‌رسد که علی مولایی بعد از نیمکت‌نشینی در دیدار با سایپا البرز در هفته بیست و یکم لیگ برتر، به شرایط مطلوبی رسیده و می‌تواند شاگردان ویسی را در جدال خانگی هفته بیست و دوم مقابل شاهین بوشهر بوشهر همراهی کند.
مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای و شاهین بوشهر از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز چهارشنبه پنجم بهمن ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در حالی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که قضاوت این دیدار بر عهده جمشید محمدی است.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول