اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور فیروز کریمی بعد از 3 سال در قم

جدال اندیشه‌های ویسی و کریمی در مصاف صبا و شاهین

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال صبای قم و شاهین بوشهر در جدال تیم‌های بالانشین و قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدال اندیشه‌های ویسی و کریمی در مصاف صبا و شاهین
به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته پنجم از دور برگشت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صورت همزمان با انجام 9 مسابقه، عصر روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود و قم میزبان جدال تیم‌های چهارم و هفدهم جدول رده‌بندی خواهد بود.
این مسابقه جدال تیم‌های فوتبال صبای قم و شاهین بوشهر خواهد بود که طی آن شاگردان عبدالله ویسی در تلاش برای تثبیت موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، در دوازهمین بازی خانگی مقابل شاگردان فیروز کریمی صف‌آرایی خواهند کرد.
 
*‌عنایتی و تنهایی آخرین گلزنان صبای قم و شاهین بوشهر
دو تیم صبای قم و شاهین بوشهر در حالی عصر چهارشنبه این هفته در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بار مهاجمان دو تیم برای تیم‌های خود گلزنی کرده‌اند.
آخرین گل صبا تا پیش از مصاف با شاهین بوشهر در هفته بیستم و در دیدار خانگی مقابل راه آهن شهر ری به ثمر رسید که طی آن غلامرضا عنایتی با ضربه‌ای دیدنی از موقعیت ایستگاهی گل برتری تیمش را برابر شاگردان علی دایی به ثمر رساند اما برای تیم شاهین بوشهر منصور تنهایی در دیدار هفته نوزدهم مقابل پرسپولیس تهران گلزنی کرد که تیمش در نهایت چهار بر یک به شاگردان دنیزلی باخت.
 
* ناکامی‌های شاهین از هفته سیزدهم
تیم فوتبال شاهین بوشهر در حالی این هفته در میهمانی صبای قم به میدان می‌رود که از هفته سیزدهم تاکنون طعم پیروزی را در لیگ برتر نچشیده است.
شاگردان فیروز کریمی در حالی که این هفته‌ها روی نوار ناکامی گام بر می‌دارند، اگر چه به فینال جام حذفی صعود کرده و در یک قدمی آسیایی شدن قرار دارند اما وضعیت آنها در لیگ برتر چندان خوب نیست و احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول نیز می‌رود چرا که بوشهری‌ها از هفته سیزدهم تاکنون یا به حریفان خود باخته‌اند و یا اینکه حداقل مساوی گرفته‌اند.
 
* صبای قم و شاهین بوشهر تیم‌های چهارم و هفدهم لیگ برتر
دو تیم صبای قم و شاهین بوشهر در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که به دور از یکدیگر جایگاه‌های چهارم و هفدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال را تا پایان هفته بیست و یکم در اختیار دارند.
صبای قم در حال حاضر با کسب 37 امتیاز تیم رده چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال است در حالی که تیم فوتبال شاهین بوشهر با کسب 21 امتیاز از 21 مسابقه خود تا پیش از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر در مکان هفدهم جدول رده‌بندی ایستاده است.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول