اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مردم کردستان قدردان خدمات نظام هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: مردم فهیم و ولایت‌مدار کردستان قدردان خدمات نظام اسلامی ایران هستند.

مردم کردستان قدردان خدمات نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه دولت است اما قدرشناسی مردم، مسئولان و مدیران اجرایی را در این راستا دلگرم‌تر می‌کند.
وی رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی را یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان خواند و افزود: برنامه‌ریزی و جدیت خاصی برای رسیدگی به این مشکل وجود داشته و امیدواریم با تکمیل این زیرساخت مهم و اساسی بتوانیم بلافاصله فعالیت‌های خود در زمینه بهسازی و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها را نیز آغاز کنیم.
شهبازی استفاده بهینه از منابع اعتباری و تلاش در زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها را به مدیران شهری یادآور شد و گفت: نظرخواهی از مردم و ایجاد زمینه مشارکت عمومی در طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرای دولت، عامل مهمی در تسریع امور خواهد بود.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برخی افراد برای کم‌رنگ جلوه‌دادن تلاش‌ها و خدمات دولت نهم و دهم را بی‌نتیجه خواند و اظهار داشت: در طول یکسال اخیر مردم مناطق مختلف استان خود شاهد حضور مسئولان و مدیران دولتی در کنار مردم بوده و از نزدیک عمران و آبادانی استان را مشاهده کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین برخی اظهارنظرهای عجولانه و زیر سوال بردن خدمات دولت با مقاصد خاص، تاثیری در اذهان عمومی نداشته و راه به جایی نخواهد برد.
وی با دعوت از همه مسئولان و مردم استان به وحدت، همدلی، برادری و همکاری با یکدیگر، تصریح کرد: امیدواریم در آینده نه‌چندان دور بتوانیم منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و رییس جمهوری در ارتباط با مردم فهیم و قدرشناس استان کردستان را تحقق بخشیم.
انتهای پیام/غ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول