اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی:

کاروان دانش در ایران از حرکت نمی‌ایستد‌

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد ‌واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: کاروان دانش در ایران از حرکت نمی‌ایستد.

کاروان دانش در ایران از حرکت نمی‌ایستد‌
علی‌محمد صفانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه کاروان علم و دانش ایران اسلامی‌ از حرکت بالنده و شتابنده ‌خویش باز نخواهد ایستاد، اظهار کرد: دانشگاه‌ها هزاران نفر چون شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند و نخبه متعهد ولایی در‌ بوستان علم و معرفت تربیت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: شهادت نخبه بسیجی، شهید مصطفی احمدی‌روشن، موجی از اندوه بر قلب همه انسان‌های آزاده و شیفته علم و دانش و عقلانیت در قلوب ملت شریف ایران اسلامی برجای گذاشت.
صفانیا اعلام کرد: همانطور که امیر قافله بصیرت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای فرمودند:«ترور بزدلانه‌ که عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند کرد به جنایت کثیف و پلید خود اعتراف کنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبکه تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد عمل شده است».
وی با تاکید بر اینکه بی‌شک این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز، نخواهد توانست حرکت علمی شتابنده و عزم جوانان مومن و مصمم ایران اسلامی را حتی برای یک لحظه متوقف سازد، عنوان کرد: چراکه این حرکت برخاسته از یک عزم راسخ و غیرتی ملی است.
رئیس دانشگاه آزاد ‌واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اشاره به اینکه شهید بزرگوار احمدی‌روشن که تنها افتخار خویش را حرکت در سایه‌سار ولایت، بدون وابستگی به هیچ جریان و گرایشی عمل به تکلیف خویش را در جبهه‌های علمی می‌دید، افزود: ایادی استکبار این جبهه را نیز بر مردم ایران تاب نمی‌آورند.
وی با بیان اینکه محکومیت این اقدام ددمنشانه که نشانگر خواری و زبونی دشمنان علم و دانش و فرهنگ است، اظهار کرد: این رفتار خصمانه موجب نمی‌شود کاروان علم و دانش در ایران از حرکت بایستد.
 انتهای‌ پیام/ج30/چ3000
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول