اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره 11 شهید روستای سیمین بهار برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 11 شهید روستای سیمین از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

یادواره 11 شهید روستای سیمین بهار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مراسم یادواره 11 شهید روستای سیمین از توابع شهرستان بهار در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

امام جمعه موقت ملایر اظهار کرد: شهدا به بهترین شکل راه خود را انتخاب کرده‌اند و با خدا معامله کرده و با نثار جان خود بهشت برین را خریدند.

سیدحسین فاضلیان با بیان اینکه شهدا ره صد ساله را یک شبه طی کردند، افزود: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همگانی است و برگزاری این گونه مراسم‌ها آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه با بیان اینکه ترور شهید نخبه مصطفی احمدی‌روشن کار را به جایی نخواهد رساند، اظهار کرد: تقاضا برای تغییر رشته توسط 300 دانشجو به رشته هسته‌ای نشان از بیداری ملت است.

امام جمعه موقت ملایر گفت: مردم ایران با روحیه شهادت‌طلبی این نظام را به دست آورده‌اند و شهادت برای ملت ما افتخار و ارزش است.

وی تصریح کرد: تقوا، حجاب، عفاف، نماز و پیروی از ولایت فقیه راه اصلی شهداست و ما باید به آن عمل کنیم و در راه ترویج آن کوشا باشیم.

فاضلیان ابراز داشت: متأسفانه امروز شخص ولی فقیه مورد هجمه دشمن قرار گرفته که ما باید هوشیارانه توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی در پایان به بحث انتخابات و اهمیت شرکت در آن اشاره کرد و افزود: با آگاهی و آزادی باید مردم کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند و به افراد ولایی رأی دهند چرا که این امر مایه ناامیدی دشمنان را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول