اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ برتر امید

امیدهای صبا به مصاف ابومسلم می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور برابر تیم انتهای جدولی فوتبال ابومسلم مشهد قرار می‌گیرد.

امیدهای صبا به مصاف ابومسلم می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تمام دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور بعد از دو هفته استراحت تیم‌ها از عصر روز پنجشنبه ششم بهمن ماه جاری با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
در این بین، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان، در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در یکی از دیدارهای حساس تیم فوتبال امید صبای قم از ساعت 14 عصر پنجشنبه ششم بهمن ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم در مقابل تیم رده سیزدهم و انتهای جدول ابومسلم مشهد قرار می‌گیرد.
تیم فوتبال امید صبای قم که در هفته سیزدهم رقابت‌ها در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال نفت اهواز بود و به شکست یک بر صفر تن داد، در حال حاضر با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار دارد.
امیدهای صبای قم در دیدارهای دور رفت در ورزشگاه تختی مشهد در هفته نخست موفق شدند تیم فوتبال ابومسلم این شهر را با حساب دو بر صفر شکست دهند و در هفته دوازدهم نیز تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را در خانه حریف یک بر صفر بردند تا این دو پیروزی تنها بازی‌های همراه با سه امتیاز برای شاگردان سیدمحسن بابامیری باشد.
نکته جالب توجه این است که امیدهای صبای قم در بازی‌های دور رفت در هیچ یک از دیدارهای خانگی موفق به شکست حریفان خود نشدند و در واقع در تمام بازی‌هایی که آنها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان رقبای لیگ برتری بودند، بدون کسب پیروزی میدان را ترک کردند.
صبا در دیدارهای دور رفت با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، برق شیراز، ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان مساوی کرده و در جدال با تیم‌های نساجی مازندران، شهرداری تبریز، گسترش فولاد تبریز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال اهواز و نفت اهواز مغلوب شده است.
با این حال شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم که نخستین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند، از 12 بازی خود در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور هفت بازی خانگی در پیش دارند و چشم امید آنها برای بازگشت به جمع مدعیان جدول رده‌بندی لیگ برتر به این بازی‌ها دوخته شده است.
صبای قم در دیدار عصر پنجشنبه در شرایطی مقابل تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد قرار می‌گیرد که کسب سه امتیاز از این مسابقه می‌تواند امیدهای صبا را به بازگشت به میانه‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر بیش از پیش امیدوار کند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول