اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی کردستان:

تجدیدنظر در ترکیب اعضای هیئت بازرسی کردستان ضروری است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور نوشته است که رئیس و یکی از اعضای هیئت بازرسی انتخابات مجلس نهم از حمایت‌های مقامات دولتی برخوردارند و باید با تجدیدنظر، دو نفر دیگر جایگزین این افراد شوند.

تجدیدنظر در ترکیب اعضای هیئت بازرسی کردستان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این نامه که به دفتر این خبرگزاری نمابر شد، آمده است؛ رئیس محترم هیئت بازرسی استان کردستان از سال 1363 یا 1364 که فرماندار شهرستان قروه شدند، تاکنون بر اساس گفته‌های مردم و شهروندان تحت حمایت یکی از مقامات محترم عالی‌رتبه قوه مجریه بوده و هست.
جلیل مهدی‌عراقی در این نامه همچنین یکی دیگر از اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان را از مدیران اصلاح‌طلب دوران اصلاحات خوانده و افزوده است؛ وی تحت شرایط ویژه و به منظور اهداف خاص، شش ماه مانده به انتخابات مجلس هفتم به اصرار دکتر لقمانیان نماینده مجلس ششم همدان به سمت مدیرکلی یکی از ادارات استان کردستان منصوب شد و خدمت وی هنوز ادامه دارد و از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار هم برخوردار است.
در ادامه این نامه آمده است؛ اکنون که در آستانه انتخابات مجلس نهم هستیم دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتظر فرصت هستند که با کوچک‌ترین نقطه‌ ضعف آن را در تریبون‌های تبلیغاتی خود مطرح نمایند.
مهدی‌عراقی افزوده است؛ ما همگی موظف هستیم که سخنان مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار داده تا این انتخابات را هر چه باشکوه‌تر و سالم‌تر برگزار نماییم و به هیچ وجه آب به آسیاب دشمن نریزیم.
به گفته سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کردستان، ریاست محترم جمهوری نیز اعلام نمودند که دولت آماده است که یک انتخابات خوب و رقابتی در فضای سالم برگزار نماید.
وی در پایان این نامه خواستار جایگزینی این دو نفر در هیئت بازرسی شده و آورده است؛ به منظور هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار نمودن انتخابات، با حفظ حرمت جایگاه حقیقی این دو برادر بزرگوار، دستور فرمایید که دو نفر دیگر از شهروندان به این مناصب، منصوب شده تا از ایجاد هرگونه شائبه‌ای در اذهان مردم جلوگیری شود.
انتهای پیام/م30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول