اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

راه شهدا چراغ هدایت بشریت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: راه شهدا روشنی‌بخش و چراغ هدایت بشریت است.

راه شهدا چراغ هدایت بشریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدیوسف شاکری عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 25 شهید ارومیه اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا تجلیل از ارزش‌های انقلاب، نظام و دفاع مقدس است.
وی افزود: به برکت خون شهدا، امروز در جهان دارای عزت و سربلندی هستیم و باید قدرشناس شهدا، ایثارگران و صبر و بردباری خانواده‌های آن‌ها باشیم.
این مسئول اضافه کرد: خون مطهر شهداست که امروز امت‌های اسلامی را بیدار کرده است و اگر نبود دلاوری‌های رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس امروز از امنیت و عزت خبری نبود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: راهی که شهدا رفتند راه وصل به معشوق، راهی که منتهی می‌شد به لقاءالله، راهی که امامان ما در آن راه گام برداشتند راه اعتلای اسلام است.
وی با بیان اینکه شهدای ما سبب بیداری دنیای اسلام شده‌اند، اظهار داشت: یادواره‌های شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.
شاکری با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت و سرافرازی امت اسلامی هستند، افزود: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد و برپایی اینگونه آیین‌ها علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یاد و نام و راه شهدا باید در جامعه زنده بماند و مسیر حرکت و مشی آنها به نسل‌های حاضر و آتی منتقل شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز شهدا ایران را به قلب تپنده جهان تبدیل کرده‌اند، تصریح کرد: با نفس مسیحایی امام خمینی و شهدای بزرگوار این کشور به عنوان الگو در کشورهای دنیا شناخته شده است.
شاکری خون شهدا را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با ثمره خون شهیدان به دست آمده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول