اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس بررسی کرد

طرح‌های بزرگ جویبار بر روی کاغذ مانده است

خبرگزاری فارس: شهرستان جویبار در مدت 10 سال گذشته از وجود طرح‌های بزرگ محروم بوده است.

طرح‌های بزرگ جویبار بر روی کاغذ مانده است
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، شهرستان جویبار یکی از شهرستان مرکزی مازندران است که در مدت 10 سال گذشته مدیران اجرایی به ویژه مدیر ارشد شهرستان از آغاز اجرایی طرح‌های بزرگ از طریق رسانه‌های گروهی خبر داده بودند، اما این شهرستان از راه‌اندازی این واحدها بی‌بهره است.
مهم‌ترین طرح‌هایی که این شهرستان قابلیت اجرایی داشته اما و اگرهای زیاد و عدم پیگیری نتیجه‌بخش مدیران شهرستانی و استانی مردم را در بهره‌گیری از یکی از طرح‌های بزرگ بی‌بهره‌ کرده است.
در مدت 10 سال گذشته در این شهرسان، چهار فرماندار جابجا شدند و هر یک از آنها از اجرای طرح‌های بزرگ در این شهرستان خبر داده بودند که مهم‌ترین این طرح‌ها احداث دهکده گل گیاه مازندران، احداث پست سوارکاری مازندران، احداث پایانه گل و گیاهان مازندران، احداث دهکده گل و گیاهان، احداث سامانه هوا و فضای کشور، طرح‌های بزرگ تفریحی و توریستی در سواحل جویبار، سد لاستیکی، احداث پالایشگاه نفت، احداث بندر در ساحل جویبار، احداث فرودگاه هوایی در این شهرستان بوده و امروز با گذشت 10 سال از اجرایی این طرح‌ها خبری نیست و همه این طرح‌ها اجرایی آنها در کاغذها مانده است.
شهرستان جویبار در این 10 سال محل تاخت و تاز مدیران برای گرفتن عناوین برای سمت اجرایی بوده به ‌طوری که برخی کمتر از یک سال در جویبار فرماندار شدند و در این مدت از اجرای طرح‌های بزرگ خبر دادند.
خبرگزاری فارس در مازندران و شهرستان جویبار آمادگی دارد حرف کارشناسان و مدیران اجرایی این شهرستان را به گوش مردم و مسئولان ارشد استانی برساند.
برای ارتباط با دفتر خبرگزاری در مازندران با شماره 3201182 با پیش شماره 0151 و برای ارتباط با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار با شماره 09111283291 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول