اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت

صدور 85 درصد محصولات شرکت سرب و روی ایران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران گفت: طی سال جاری بیش از 85 درصد از محصولات شرکت ملی سرب و روی ایران به کشورهای خارجی صادر شده است.

صدور 85 درصد محصولات شرکت سرب و روی ایران
پرویز خسروشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عمده صادرات شرکت ملی سرب و روی ایران طی سال جاری به کشورهای ترکیه و کره صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ارزش صادرات شرکت ملی سرب و روی ایران طی 9 ماه سال جاری بیش از 14 میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سال آینده نقره خالص تولیدی این شرکت نیز صادر می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه 9 درصد از خاک سرب و روی دنیا در ایران قرار دارد، اضافه کرد: در حال حاضر در ایران تولید سرب نسبت به میزان موجودی مواد اولیه بسیار کم است و حتی به یک درصد هم نمی‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت ملی سرب و روی ایران برند ارزشمندی با عنوان میلز دارد، تصریح کرد: با بهینه‌سازی صورت گرفته بهترین محصول سرب در زنجان تولید می‌شود که به 15 کشور دنیا صادر می‌شود.
خسروشاهی عنوان کرد: در حال حاضر با احیا شدن برند میلز شمش‌های تولید شده در شرکت ملی سرب و روی ایران به دلیل ارتقای کیفیت و بازاریابی و شناسایی بازارهای مناسب پیش خرید می‌شوند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اظهار کرد: تا پنج سال آینده 67 هزار تن سرب و 400 هزار تن روی توسط شرکت ملی سرب و روی ایران تولید می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران خاطرنشان کرد: میانگین تولید روزانه سرب در شرکت ملی سرب و روی ایران 50 تا 60 تن، میانگین تولید روزانه روی 35 تا 45 تن و سه تن نقره در روز اعلام شده است.
وی با بیان اینکه پایگاه اصلی سرب و روی کشور در استان زنجان قرار دارد، ادامه داد: آینده بسیار خوبی را برای سرب و روی ایران پیش‌بینی می‌کنند.
خسروشاهی همچنین به ایجاد باغستان در زمین جدید شرکت ملی سرب و روی ایران اشاره کرد و گفت: در این زمین به منظور استقرار کارکنان شهرک مسکونی نیز احداث می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول