اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم گلف استان اصفهان:

هیچ‌گونه تشویقی برای گلف‌بازان اصفهانی نیست

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم گلف استان اصفهان گفت: اگر تشویقی برای گلف‌بازان استان اصفهان وجود داشت دیگران هم تشویق می‌شدند که به این ورزش روی بیاورند.

هیچ‌گونه تشویقی برای گلف‌بازان اصفهانی نیست
غلامحسین ارژنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه پولی به گلف‌بازان استان اصفهان پرداخت نمی‌شود و ورزشکاران این رشته از روی علاقه شخصی به این رشته می‌پردازند.
وی ادامه داد: در حال حاضر این رشته برای عموم شناخته شده نیست و دوست داریم که این رشته به صورت بهتری به علاقه‌مندان شناسایی شود زیرا رشته مفرح و بسیار خوبی برای تمام سنین است.
بازیکن تیم گلف استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر رشته گلف با کمبودهای بسیاری از قبیل توپ، لباس و هم‌چنین امکانات برای زمین گلف در استان اصفهان مواجه است و امکانات این استان در حد بودجه‌ای است که در اختیار هیئت گلف استان اصفهان وجود دارد.
ارژنگی در ادامه به رقابت‌های گلف کشوری اشاره کرد و افزود: رقابت‌های لیگ برتر گلف در دو گروه پنج تیمی و به صورت رفت ‌و برگشت برگزار می‌شود که در پایان دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری با هم دیدار می‌کنند که در نهایت قهرمان مشخص می‌شود.
وی تصریح کرد: در این رشته محدودیت سنی وجود ندارد و از 12 تا 70 سال هم می‌توانند به این رشته بپردازند.
بازیکن تیم گلف استان اصفهان اضافه کرد: هر تیم گلف شامل 12 نفر بازیکن است که چهار نفر از آنها در هر دیدار به صورت تیمی و انفرادی در دو روز به رقابت می‌پردازند که این رقابت روز نخست به صورت تیمی و روز دوم به صورت انفرادی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: رشته گلف همانند رشته شطرنج است و باید از فکر خود در این رشته استفاده کرد و هم‌چنین از تمرکز بالایی برخوردار بود.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول