اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد

تحصیل 34 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از اشتغال به تحصیل 34 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان خبر داد.

تحصیل 34 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیار خوب و قابل توجهی داشته و دانش‌آموزان و معلمان و فرهنگیان این شهرستان در رقابت‌های مختلف به عناوین ارزشمندی رسیده‌اند.
وی افزود: برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در دشتستان، تلاش فراوانی صورت گرفته و در سال تحصیلی جاری با اضافه شدن مدارس بخش آبپخش به مدیریت مرکز شهرستان بیش از 400 مدرسه تحت پوشش این مدیریت است که ضرورت دارد نسبت به بهبود وضعیت مدارس اقدامات لازم را انجام دهیم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اشتغال به تحصیل 34 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان خبر داد و تصریح کرد: جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دشتستان بالغ بر 34 هزار نفر است و این نهاد با همکاری سازمان آموزش و پرورش، در کیفیت‌بخشی به سطح تحصیلی دانش‌آموزان تلاش دارد.
اسدی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: مردم همواره به نظام اسلامی علاقمند بوده و در شرایط مختلف این دلبستگی را ابراز داشته‌اند و به فضل خدا در انتخابات مجلس نیز شاهد حضور بی‌نظیر مردم خواهیم بود.
وی گفت: دشمنان تبلیغات منفی را آغاز کرده‌اند و تلاش دارند مشارکت مردم را کاهش دهند که مردم با تبعیت از ولایت فقیه و با شرکت در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمن می‌زنند.
هماهنگی‌های لازم برای اعزام خواهران دانش‌آموز مقطع متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب، بررسی عملکرد نهضت سوادآموزی و طرح‌های در دست اجرا و بررسی مصوبات جلسه قبل و گزارش عملکرد ماهانه آموزش و پرورش دشتستان از جمله محورهای این نشست بود.
در این نشست همچنین گزارش پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی و مشکلات اعتباری مربوطه و کسری اعتبار جاری و نیازهای واقعی آموزش و پرورش نیز بررسی شد.
انتهای پیام/م30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول