اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش عنبرآباد:

دانش‌آموزان در برابر تهاجم‌های فرهنگی واکسینه شوند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: دانش‌آموزان باید در برابر تهاجم‌های فرهنگی واکسینه و با آموزش‌های لازم به این آگاهی دست پیدا کنند که با چه شیوه‌ای وارد عرصه فرهنگی شوند.

دانش‌آموزان در برابر تهاجم‌های فرهنگی واکسینه شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان علی‌اکبر فرامرزخانی بعد از ظهر امروز در جمع معاونان و مربیان پرورشی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: باید با استفاده از وسایل و امکانات موجود نهایت تلاش را برای پیشبرد اهداف پرورشی و فرهنگی انجام داد که بهترین وسیله در این زمینه قرآن و اهل بیت (ع) است.
وی افزود: در این بخش هر چه داریم از برکت وجود قرآن و سنت است که راه قرب الهی را به ما نشان می‌دهد.
فرامرزخانی تصریح کرد: معاونان و مربیان پرورشی باید در راستای شاخص‌های فرهنگی و تربیتی گزارش کاملی از عملکرد خود ارائه دهند و تمام بازدیدها و نظارت‌ها را نیز بر اساس این شاخص‌ها انجام دهند.
وی ابراز داشت: دشمن تلاش می‌کند از هر حربه‌ای از جمله ترور، اقتصاد، فرهنگ و ... استفاده ‌کند تا به انقلاب و ولایت فقیه ضربه بزند.
فرامرزخانی با تأکید بر اینکه ما به عنوان سربازان رهبری باید در این زمینه کاملا هوشیار باشیم، بیان داشت: ملت ایران، ملت بزرگی است که با گذشت 32 سال از انقلاب تمام توطئه‌های آنان را خنثی کرده است و هر روز مقتدرتر می‌شود.
وی عنوان کرد: امریکا می‌داند که ابرقدرتی مانند ایران در مقابل آن قرار دارد و با استفاده از تحریم‌ها راه به جایی نمی‌برد، بنابراین تلاش دارد از راه ترور به مقاصد خود دست یابد.
فرامرزخانی خاطرنشان کرد: بارها کشور ایران اعلام کرده است که به تنهایی امنیت خلیج فارس را تأمین می‌کند و نیازی به ناوهای امریکایی ندارد.
وی اذعان داشت: ایمان، وحدت و راهنمایی‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب شده است تا جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی مستحکم و مقتدرانه عمل کند.
فرامرزخانی گفت: تمام این پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... ناشی از خلاقیت و ایمان جوانان ایرانی است.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه نیروی انسانی کارآمد و آموزش‌دیده در این عرصه بسیار مؤثر است، اظهار داشت: همین امر سبب شده است تا وظیفه ما در تعلیم و تربیت سنگین‌تر شود.
وی افزود: تعلیم و تربیت زمینه‌ساز هر امری است که به ویژه در زمینه برنامه‌های فرهنگی اگر به خوبی انجام نگیرد، دچار ضرر و زیان می‌شویم.
فرامرزخانی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید در برابر تهاجم‌های فرهنگی واکسینه و با آموزش‌های لازم به این آگاهی دست پیدا کنند که با چه شیوه‌ای وارد عرصه فرهنگی شوند.
وی با بیان اینکه نباید به اجبار آن ها را به انجام واجبات و مستحبات دعوت کرد، ابراز داشت: باید با دلایل منطقی انجام فرایض دینی را از آن‌ها خواست و آنان را با قرآن و اهل بیت (ع) مأنوس کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول