اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد جنوب کرمان:

تهاجم فرهنگی دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان گفت: یکی از بزرگ‌ترین معضلات امروز جامعه ما تهاجم فرهنگی دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است.

تهاجم فرهنگی دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی ظهر امروز در همایش «قرآن و خانواده» در شهرستان جیرفت اظهار داشت: دشمن با روش‌ها و شیوه‌های نوین برای دستیابی به اهداف خود، نظام خانواده به عنوان اساسی‌ترین رکن جامعه را نشانه گرفته است.
وی افزود: هر زمان که به موضوع خانواده توجه شده به رشد و تعالی بشر انجامیده و هر زمان که این نهاد مقدس مورد کم‌توجهی واقع شده، ذلت انسان و جامعه بشری را به همراه داشته است.
آزادی تصریح کرد: کانون‌های مساجد با توجه به اهمیت موضوع در راستای دستیابی به جامعه‌ای سالم و پایبند به آموزه‌های دینی موضوع خانواده را در اولویت کار فرهنگی خود قرار داده است.
وی بیان داشت: همایش «خانواده و قرآن» به دلیل نقش مهم آموزه‌های الهی در زندگی و پیوند جاودانه این بنیان با کتاب آسمانی قرآن برگزار شد.
آزادی خاطرنشان کرد: راه‌ نجات بشریت از تنگنای مشکلات موجود در دنیا و لزوم  توجه جوامع به نقش خانواده در حفظ سلامتی جامعه است.
وی عنوان کرد: قرآن کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب به عنوان راهنما در همه زمینه‌ها است و برای تحکیم بنیان خانواده نیز دستورات جامع و کاربردی دارد که استفاده از آنها در سالم‌سازی فضای خانه و جامعه کمک می‌کند.
آزادی رشد یک جامعه اسلامی را در گرو عمل به دستورات قرآنی دانست و بیان کرد: اگر تربیت فرزندان نیز بر مبنای دستورات اسلامی باشد با وجود هجمه‌های مختلف منحرف نمی‌شوند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان اظهار داشت: برگزاری این همایش‌ها با هدف آشنایی بیشتر خانواده‌ها و افراد تاثیرگذار در جامعه با دستورات اسلامی روش بسیار خوبی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده است.
وی با اشاره به جایگاه خانواده در دین اسلام گفت: باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا خانواده‌ها بر مبنای آموزه‌ها و دستورات کلام وحی مستحکم شوند.
آزادی اذعان کرد: والدین باید از همان دوران کودکی فرزندان خود را با احکام و مبانی اسلام، معانی و مفهوم آیات قرآن کریم آشنا و مأنوس کنند.
به گزارش فارس، همایش «قرآن و خانواده» با همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب استان کرمان در سالن شهید مداحی‌پور اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان برگزار شد. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول