اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان اعلام کرد

شناسایی 39 قلم کالای غیراستاندارد در بازار لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان گفت: 39 قلم کالای غیراستاندارد در بازرسی از مراکز صنفی استان شناسایی شد.

شناسایی 39 قلم کالای غیراستاندارد در بازار لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان، علیرضا واعظی‌پور گفت: در راستای کنترل مراکز عرضه و فروش طی دی‌ماه سال‌جاری، از بیش از 136 واحد صنفی در شهرستان‌های بروجرد و دورود بازرسی به عمل آمد.
وی ادامه داد: در این بازرسی متاسفانه 39 قلم کالای غیراستاندارد که مربوط به تولیدات استان‌های بوشهر، البرز، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، تهران، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، مازندران و همدان بود، شناسایی شد.
مدیرکل استاندارد لرستان افزود: مشخصات این محصولات به استان محل تولید جهت انجام مراحل قانونی منعکس و از عرضه‌ کنندگان نیز تعهد عودت محصولات فاقد استاندارد اخذ شد.
واعظی‌پور تاکید کرد: این طرح برای کنترل بازار استان به صورت مداوم و روزانه انجام و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی از آحاد مردم و عرضه کنندگان درخواست کرد در هنگام خرید کالا حتما به نشان استاندارد و تاریخ تولید، انقضا و شرایط نگهداری (به خصوص در مورد مواد غذایی) توجه و موارد مغایر را از طریق تلفن 1517 به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل استاندارد اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول