اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 500 زائر

کاروان عشق طرقبه به مشهد مشرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر(ع) طرقبه گفت: 500 زائر و عاشق حرم رضوی در قالب " کاروان عشق " امروز به مشهد مشرف می‌شوند.

کاروان عشق طرقبه به مشهد مشرف می‌شود
حسین صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طبق سنت هر ساله زائران و مجاوران آقا علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) امسال نیز با جمعیت حداکثری از شهرستان طرقبه به حرم این امام عزیز مشرف خواهیم شد.
صادقی گفت: این تشرف با عنوان " کاروان عشق " از ساعت 14 امروز از مسجد موسی ابن جعفر(ع) طرقبه آغاز می‌شود و تا رسیدن هیئت پیاده به حرم ایشان در ساعت 23 ادامه دارد.
وی افزود: تدابیر لازم برای رفاه حال زائران در بین راه شامل خدمات پذیرایی، شام، کاور، بسته فرهنگی، خدمات پزشکی و اتوبوس برای برگشت فراهم شده است.
صادقی با ابراز ناراحتی از زندگی ماشینی امروزه گفت: امید است تا سنت‌ها، رسوم و عقاید مذهبی گذشته به همان شکل قدیمی، البته با جوانان امروزی در جامعه اسلامی نمود داشته باشد و شاهد حضور هر چه بیشتر زائران پیاده حرم رضوی باشیم.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول