اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

استان زنجان آماده میزبانی از رئیس جمهور است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: استان زنجان آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیئت همراه است.

استان زنجان آماده میزبانی از رئیس جمهور است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان آمادگی لازم را برای حضور هئیت دولت در استان را دارد.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور هیئت دولت از چند ماه گذشته انجام شده است، افزود: استان زنجان آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیئت همراه است.
استاندار زنجان با بیان اینکه نیازمندی‌های استان در بخش‌های مختلف احصا شده است، یادآور شد: در صورت ابلاغ سفر هیئت دولت به استان، این برنامه‌ها در اختیار هیئت دولت قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه نیازهای استان کارشناسی و نهایی شده است، خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای حضور هیئت دولت در زنجان فراهم شده است.
رئوفی‌نژاد بر ضرورت آمادگی بیشتر بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: مصوبات سه دوره سفر هیئت دولت به استان بررسی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در سه سفر گذشته هیئت دولت به استان 637 مصوبه در راستای توسعه و آبادانی استان با حضور هیئت دولت تصویب شده است.
استاندار زنجان با بیان اینکه در سه سفر گذشته هیئت دولت به استان 2 هزار و 44 پروژه برای استان پیش‌بینی شده بود، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 89 میلیارد تومان اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: بالغ بر 12 هزار و 874 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های مختلف استان در نظر گرفته شده است.
رئوفی ‌نژاد با بیان اینکه در دور نخست سفر هیئت دولت به استان زنجان 177 مصوبه در راستای توسعه بخش‌های مختلف به تصویب رسید، افزود: این مصوبات در قالب 401 پروژه در استان اجرایی شده است.
وی از تحقق 99 درصدی مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به زنجان خبر داد و افزود: تنها بخش کوچکی از این مصوبات تا کنون اجرایی نشده است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان 220 مصوبه به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: 564 پروژه پیش‌بینی شده دور دوم 77 درصد تا کنون تحقق یافته است.
وی از تصویب 240 مصوبه در دور سوم سفر هیئت دولت به استان زنجان خبر داد و بیان داشت: یک هزار و 79 پروژه برای مصوبات دور سوم پیش‌بینی شده است.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه 56 درصد مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان تا کنون تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن این مصوبات برنامه‌ریزی‌های لازم اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه کارشناسی‌های لازم در خصوص برنامه‌های پیشنهادی دور چهارم سفر هیئت دولت به استان انجام شده است، افزود: در این دور در کنار حل مشکلات اجرایی مصوبات گذشته مصوبات جدیدی نیز در نظر گرفته می‌شود.
استاندار زنجان نظارت و مدیریت لازم بر اجرای پروژه‌های مختلف استان را نشانه همکاری و همدلی مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: مسئولان استان اشرافیت لازم را برای فعالیت‌های مختلف دارند.
وی از آماده شدن 20 میز خدمت در استان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 70 میز خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری عملیاتی می‌شود.
رئوفی‌نژاد با تاکید بر لزوم توجه به رضایتمندی ارباب رجوع در ادارات مختلف استان بیان داشت: رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های استان است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول