اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری:

شهر ساری از مصوبات سفر دولت نفعی نبرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: شهر ساری از مصوبات سفر دولت نفعی نبرد.

شهر ساری از مصوبات سفر دولت نفعی نبرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی بهروش در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری در نطق پیش از دستور به پیگیری مصوبات سفر سوم هیئت دولت به مازندران و شهر ساری اشاره کرد و اظهار داشت: شهر ساری از مصوبات سفر دولت نفعی نبرد.
وی یادآور شد: آقایان بفرمایند از مصوبات دوره سوم از 3 هزار و 750 میلیارد تومان مصوبه هیئت دولت در استان چه مقدار به شهر ساری رسید.
این مسئول اضافه کرد: آیا از سایت اداری استان خبری است یا خیر، آزادسازی سواحل به کجا رسیده است.
بهروش با اشاره به اینکه خط ریلی گرمسار - ساری در چه وضعیتی قرار دارد، تصریح کرد: پالایشگاه نفت، احداث 10 ریل غیرهمسطح و ده‌ها برنامه دیگر که ذکر آن ضروری به  نظر نمی‌رسد از مواردی است که ما اعضای شورای شهر ساری باید پیگیر مطالبات مرکز استان باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: از 300 میلیارد تومان برای تسهیلات پایانه‌ها با تخفیف پنج درصد برای شهرداری به منظور بازکردن خیابان قارن و تکمیل کمربندی جنوبی ساری در بودجه 1386 که تا امروز با گذاشتن چندین سند و بهره بانکی 18درصدی نتوانستیم بیش از 23 میلیارد تومان دریافت کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری انجام مطالعه احداث بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی 320 تختخوابی ساری و بیمارستان جایگزین را از دیگر مصوبات سفر در شهر ساری دانست و گفت: از اختصاص مبلغ 7.5 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان سوانح  سوختگی و روان‌پزشکی زارع ساری و فاز اول 70 تختخوابی بیمارستان مذکور خبری نیست.
وی به تکمیل کمربندی ساری تا پایان برنامه چهارم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز ورزشگاه کارگران ساری تا پایان سال86، اختصاص مبلغ 50 میلیارد ریال به منظور سازماندهی و مدیریت مناسب پسماند شهرهای بهشهر، قائمشهر، آمل، تنکابن، چالوس، محمودآباد، نور و ساری از مواردی بود که هنوز به سرانجام نرسید.
بهروش اختصاص 10 میلیون دلار تسهیلات ارزی برای نوسازی بافت‌های فرسوده چهار شهر ساری، قائمشهر، آمل و بابل در سال 85 را از دیگر مصوبات استانی در مازندران دانست و گفت: یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی اراضی پادگان‌ها به خارج از شهر که ساری یکی از آنها است و موافقت مقام معظم رهبری پس از طی مراحل قانونی و توافق با وزارت دفاع صورت گرفته که تاکنون بر زمین مانده است.
این عضو شورای اسلامی شهر ساری مبلغ 150 میلیارد ریال بودجه سال 86 برای انتقال زندان به خارج از شهر که ساری هم در لیست قرار داشت را از مصوبات سفرهای استانی دانست.
وی اذعان داشت: مطالعه و اجرای دو خطه کردن راه آهن ساری به گرمسار و مطالعه احداث 10 تقاطع همسطح در استان مازندران از مواردی بود که در مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به این استان مورد تاکید قرار گرفت، ولی تاکنون از بهره‌برداری این پروژه‌های خبری نیست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول