اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب با هواپیما صورت می‌گیرد

انتقال اجساد قربانیان حادثه دریایی بندرعباس به مشهد

خبرگزاری فارس: اجساد قربانیان سانحه دریایی روز شنبه در آب‌های بندرعباس که اکثرا اهل مشهد هستند شامگاه امشب با هواپیما به فرودگاه این شهر منتقل می‌شود.

انتقال اجساد قربانیان حادثه دریایی بندرعباس به مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس 22 سرنشین شناور سانحه دیده در خلیج فارس یک نفر اهل اصفهان، دو نفر اهل هرمزگان و 19 نفر دیگر همگی اهل مشهد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یک‌شنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دقایقی پس از مطلع شدن از بروز حادثه آمبولانس‌های خود را در اسکله‌های شهر بندرعباس مستقر کردیم ابراز داشت: آمبولانس دریایی هرمز نیز که طی روزهای گذشته آغاز به کار کرده، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی با وجود آمادگی، اجازه خروج را پیدا نکرده بود.

محمد شکاری با بیان اینکه نجات‌یافته‌گان پس از انتقال به بیمارستان مورد مداوا و رسیدگی قرار گرفته‌اند، ابراز داشت: در حال حاضر دو نفر از چهار نفر منتقل شده به بیمارستان شهید محمدی ترخیص و دو نفر دیگر نیز به دلیل فشارهای شدید روحی و روانی که متاثر از دست دادن اعضای خانواده است تحت نظر روانپزشک قرار دارند.

هم‌چنین استاندار هرمزگان نیز در پی درخواست بازماندگان درگذشتگان این حادثه که یک‌شنبه عصر در بیمارستان شهید محمدی حضور یافته بودند،‌ خبر انتقال اجساد قربانیان طی دوشنبه به شهر مشهد توسط هواپیما را داد.

ابراهیم عزیزی یادآور شد: باید پزشکی قانونی مسایل مربوط به اجساد را مورد بررسی و تحقیق قرار دهد و نهایت تلاش خود را برای انتقال هر چه سریع‌تر اجساد به دست خانواده‌هایشان به کار می‌گیریم.

یادآور می‌شود ساعتی پس از غرق شناور مذکور و در بامداد روز یک‌شنبه دو جسد از قربانیان کشف شد.

هم‌چنین 14 جسد دیگر نیز طی صبح روز یک‌شنبه توسط بالگردها و شناورهای تجسس یکی پس از دیگری از محل سانحه و آبهای اطراف پیدا شدند.

حدود 10 نفر از این اجساد پس از کشف در راستای انتقال به پزشکی قانونی و سردخانه به اسکله شهید حقانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول