اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان خبر داد

اختصاص بودجه 3 میلیارد ریالی برای مساجد گرگان

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: اعتباری که برای تکمیل و مرمت مساجد در بودجه سال 1390 شهرداری گرگان آورده شده چیزی حدود 3 میلیارد ریال است.

اختصاص بودجه 3 میلیارد ریالی برای مساجد گرگان
ابراهیم کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مساجدی که در حال ساخت و یا فعالیت‎های هنری هستند با درخواست هیئت امنا و پس از بازدید کارشناسان، اعتبار مورد نظر اختصاص می‎یابد.
وی تصریح کرد: اعتباراتی که در قالب ساخت و مرمت مساجد اختصاص پیدا می‎کند از فعالیت‎های عمرانی محسوب شده که البته غیر از این، اعتباراتی نیز به ‎عنوان اعتبارات جاری در اختیار مساجد قرار می‎گیرد که میزان آن در پایان سال مشخص و محاسبه می‎شود.
شهردار گرگان خاطر نشان کرد: اعتبارات جاری به ‎منظور تکمیل و مرمت مساجد از طریق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و نیز از اعتبارات شهرداری اختصاص می‎یابد.
کریمی بیان داشت: مجموعه فرهنگی که جنب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان از سوی شهرداری گرگان تعلق گرفت از محل هزینه‎های عمرانی بوده که اگر با این فعالیت‎ها محاسبه کنیم شاید در سال‎ جاری حدود 5 میلیارد ریال مستقیما به مساجد داده شده است.
این مسئول با بیان اینکه مبلغ مذکور به ‎صورت قطعی هنوز پرداخت نشده است، یادآور شد: این مبلغ در بودجه شهرداری آمده که امیدواریم تا پایان سال صددرصد آن تامین شود.
شهردار گرگان متذکر شد: رقم‎هایی که برای ساخت و مرمت مساجد گرگان پرداخت شده به غیر از دو الی سه مورد خاص، اکثرا بین 800 میلیون تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان بوده که این اعتبارات در قالب فعالیت‎های عمرانی است.
کریمی در پایان اذعان دشت: اکثر اعتباراتی که به مساجد داده می‎شود از اعتبارات عمرانی است و عمده آن نیز صرف احداث مساجد می‎شود که این اعتبارات کمک‎های خوبی برای توسعه مساجد و فضاهای دینی، مذهبی است.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول