اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دشمنان به دنبال ضربه زدن به انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به انتخابات مجلس نهم هستند.

دشمنان به دنبال ضربه زدن به انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در جمع هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستان سلسله گفت: انتخابات ظرفیت بالایی برای جمهوری اسلامی است و دشمنان به دنبال به دست آوردن بهانه‌‌ای برای تبدیل این فرصت و ظرفیت به یک چالش هستند.
دهمرده با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در انتخابات گذشته سفارتخانه‌های ضدنظام به ستاد‌های انتخاباتی افراد معاند نظام تبدیل شده بود و تمام توان خود را برای فتنه‌گری و ایجاد چالش در بدنه‌ نظام به کار گرفته‌اند که با درایت حکیمانه‌ رهبری و هوشیاری مردم، حضور حداکثری به یک ظرفیت و یک روز ماندگار به نام 9 دی در تقویم جمهوری اسلامی تبدیل شد.
استاندار لرستان با بیان این مطلب که سعی دشمنان در ایجاد شبهه و میزان مشارکت کمتر از مردم است، گفت: باید با تعامل، هم‌دلی و صیانت از آرای کاندیدهای مورد تایید شورای نگهبان شرایط مناسب برای حضور حداکثری و رکورد بی‌سابقه حضور مردم لرستان در انتخابات فراهم شود.
در ادامه دهمرده یادآور شد: استانداری لرستان و مجموعه کاری آن بی‌طرف است و با هیچ حزب یا گروهی قراردادی ندارد و تنها هدفشان سلامت انتخابات و صیانت از آرا است.
در ادامه سیدباقر باقرزاده فرماندار سلسله با اعلام آمادگی کامل شهرستان سلسله برای برگزاری انتخابات مجلس نهم گفت: فضای شهرستان سلسله فضای مملو از هم‌دلی، تعامل و همکاری برای انجام انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی است.
استاندار لرستان در ادامه سفر به سلسله از طرح‌های در دست ساخت مسکن مهر و مرکز فنی و حرفه‌ای بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند ساخت و پیشرفت کاری این طرح قرار گرفت.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول