اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش با نیزه صورت می‌گیرد

شرکت دو و میدانی کار قمی در انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دو و میدانی کار قمی در تلاش برای کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در پیکارهای انتخابی تیم ملی داخل سالن شرکت می‌کند.

شرکت دو و میدانی کار قمی در انتخابی تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دو و میدانی کار ارزنده و مطرح محمدمحسن ربانی چهره شاخص سال‌های اخیر دو و میدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه مسابقات داخلی و برون مرزی است که به دنبال کسب موفقیتی دیگر در دو و میدانی و رشته پرش با نیزه است.
ربانی بعد از ناکامی‌هایی که در یک سال اخیر و به خصوص بعد از بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ جو چین پشت سر گذاشت، اکنون به دنبال آن است که بتواند با به دست آوردن جواز حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا، بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.
قهرمان ارزنده دو و میدانی استان قم و کشورمان در رشته پرش با نیزه برای اینکه بتواند در مسابقات دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا به میدان رفته و بخت خود را برای کسب مدال بیازماید، ابتدا باید در پیکارهای انتخابی شرکت کند.
در همین راستا جلسه تعیین ملاک‌های انتخابی تیم ملی دو و میدانی کشورمان به منظور اعزام به پیکارهای دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیایی برگزار و حد نصاب‌های لازم تعیین شد.
بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی، در این جلسه مصوب شد که تیم ملی اعزامی دو و میدانی کشورمان بعد از برگزاری مسابقه انتخابی مشخص شود و به همین خاطر شرکت ورزشکاران مدعی عضویت در تیم ملی در مسابقات انتخابی الزامی است.
همچنین مصوب شد در صورتی که دو نفر دو و میدانی موفق به کسب حد نصاب ورودی پیکارهای انتخابی تیم ملی کشورمان در هر رشته این رقابت‌ها شوند هر دو به مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی مردان آسیا اعزام خواهند شد.
از سوی دیگر مامورین کنترل دوپینگ در جریان مسابقات دو و میدانی انتخابی تیم ملی داخل سالن کشورمان به منظور نمونه گیری حضور خواهند داشت، ضمن اینکه هشت نفر از ورزشکاران برتر سال با هزینه فدراسیون در مسابقات شرکت خواهند کرد.
همچنین بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون دو و میدانی کشورمان، مسابقات دو و میدانی انتخابی تیم ملی داخل سالن برای شناخت نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی داخل سالن آسیا در تهران و طی روزهای پنجشنبه 29 و جمعه 30 دی ماه برگزار می‌شود.
ورزشکاران مدعی عضویت در تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان اعزامی به پیکارهای دو و میدانی قهرمانی مردان آسیا باید در 60 متر، 60 متر مانع، 400 متر، 800 متر، 1500متر، 3000متر، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش با نیزه، پرش سه گام، پرتاب وزنه و هفت‌گانه رقابت کنند.
این در حالی است که بانوان مدعی اعزام به مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا نیز باید در انتخابی تیم ملی به رقابت بپردازند.
انتهای پیام/غ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول