اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری المپیاد دانش‌آموزان شرق مازندران:

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان شرق مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزان شرق مازندران گفت: المپیاد ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی شرق مازندران دیروز در نکا پایان یافت.

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان شرق مازندران پایان یافت
علی اصغر قنبری قلعه‌سری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با بیان اینکه این دوره از مسابقات در قالب مسابقات فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی مدارس دخترانه و پسرانه انجام شده است، بیان داشت: این دوره از مسابقات مختص دانش‌آموزان دوره راهنمایی بوده است.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه رشته شطرنج، والیبال و طناب‌کشی برگزار شد، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و دانش‌آموزان با آمادگی کامل در این دوره شرکت کردند.
وی یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از شهرهای بابل، بابلسر، قائمشهر، دودانگه، چهاردانگه، ساری، سوادکوه، نکا، میاندرود و بهشهر حضور داشتند.
قنبری در مورد نتایج فینال این دوره از مسابقات که با حضور برگزیدگان شرق و غرب مازندران برگزار شد، گفت: در رشته والیبال دختران نمونه دولتی به ترتیب تیم نکا اول، تیم بابل دوم و تیم تنکابن سوم شده و در مدارس شبانه‌روزی نیز تیم دختران دانش‌آموز بلده اول، بندپی دوم و چهاردانگه سوم شد.
وی ادامه داد: در رشته شطرنج دختران نمونه دولتی نگار اکبری از تنکابن، رومینا ملک والا از نکا و سیده فاطمه جلالی از ساری ناحیه دو به ترتیب اول تا سوم شدند و در شطرنج شبانه‌روزی دختران نیز سید معصومه ساداتی از نکا، ام‌البنین اسدیان از لاریجان و فاطمه کلایی از بندپی غربی مقام اول تا سوم  را کسب کردند.
وی با اعلام اینکه مسابقه طناب‌کشی فقط در سطح مدارس شبانه‌روزی برگزار شد، خاطرنشان کرد: دختران دانش‌آموز شبانه‌روزی‌های استان در رشته طناب‌کشی نیز شرکت کرده و در مجموع تیم لاریجان اول، تیم نکا دوم و تیم چهاردانگه سوم شد.
مسئول برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی در شهرستان نکا همچنین در مورد نتایج بازی‌های برگزار شده در بین دانش‌آموزان پسر نیز گفت: در رشته والیبال پسران نمونه دولتی به ترتیب تیم آمل اول، تیم تنکابن دوم و تیم بابل سوم و در مدارس شبانه‌روزی نیز تیم کلاردشت اول، بلده دوم و سوادکوه سوم شد.
وی ادامه داد: در رشته شطرنج پسران نمونه دولتی بردیا شیخ حسینی از تنکابن، مهدیار نظام‌زاده از نکا، محمدشریف شریفی از بابل به ترتیب اول تا سوم شدند و در شطرنج شبانه‌روزی پسران نیز سید عرفان محسنی از بهشهر، محمدجواد ولی‌پور از دودانگه و رضا کاظمی از بندپی شرقی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
قنبری در بخش نتایج طناب کشی شبانه‌روزی‌های پسران مازندران گفت: در این رشته نیز تیم شبانه‌روزی بلده اول و تیم شبانه‌روزی بهشهر دوم شد و تیم سومی در این رشته نداشتیم.
وی افزود: میزبانی رقابت‌های ورزشی غرب مازندران به آمل و میزبانی شرق استان را شهرستان نکا برعهده داشت.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول