اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اسدآباد:

سرانه فضای سبز در اسدآباد به ازای هر نفر 7 مترمربع است

خبرگزاری فارس: شهردار شهر اسدآباد گفت: سرانه فضای سبز شهر اسدآباد به ازای هر نفر 7 مترمربع است.

سرانه فضای سبز در اسدآباد به ازای هر نفر 7 مترمربع است
رحیم الوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه کل فضای سبز موجود در شهر اسدآباد 385 مترمربع است، اظهار داشت: سرانه فضای سبز برای هر شهروند اسدآبادی به ازای هر نفر 7 مترمربع است.
وی از افزایش 3 تا 4 هکتاری فضای سبز شهر در طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: امسال اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان برای حفظ، احیا و نگهداری فضای سبز شهرستان هزینه شده است.
شهردار اسدآباد با اشاره به اینکه پارسال 50 میلیون تومان اعتبار برای حفظ، احیا و نگهداری فضای سبز هزینه شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال آینده با هدف‌گذاری‌ها مبلغی بالغ بر 500 میلیون تومان برای حفظ، احیا و نگهداری فضای سبز در راستای زیباسازی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: پارسال 3 هزار و 500 اصله نهال برای فضای سبز شهرستان توسط شهرداری کاشته شده که از این تعداد 2 هزار اصله نهال از جمله اقاقیا، زبان گنجشک و کاج و ... از منابع طبیعی اسدآباد تهیه شده است.
الوندی در ادامه از امحای 60 تن به صورت ماهانه زباله توسط شهرداری و تولید روزانه یک کیلو و 200 گرم زباله به ازای هر نفر خبر داد و گفت: این در حالیست که تولید زباله هر فرد در شهرستان‌های دیگر 750 گرم است.
شهردار اسدآباد تفکیک نشدن زباله از مبدأ توسط افراد از علت‌های تولید بالای زباله در شهرستان دانست و افزود: از سال آینده عوارض جمع‌آوری زباله، خدمات و نوسازی با مشارکت و همکاری بخش خصوصی به درب منازل ارسال می‌شود که قطعاً این امر موجب فرهنگسازی لازم در راستای پرداخت عوارض شهرداری توسط شهروندان می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول