اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هوای پاک

8000 نفر حافظ فضای سبز جنوب تهران شدند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفت: بیش از هشت هزار شهروند جنوب تهران حافظ فضای سبز شدند.

8000 نفر حافظ فضای سبز جنوب تهران شدند
امیرحسین سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آموزش هشت هزار و 650 نفر از شهروندان منطقه 20 به عنوان حافظان فضای سبز شهری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت نگهداری از فضای سبز شهری هشت هزار و 650 نفر از شهروندان این منطقه پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط حافظ فضای سبز شدند.
معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری آموزش‌های نگهداری از فضای سبز در دو بخش تئوری و عملی در زمینه‌های گیاهان آپارتمانی، گل‌های فصلی، درخت و درختچه و فضای سبز عمودی برای شهروندان این منطقه که به عنوان حافظان فضای سبز شهری معرفی می‌شوند، برگزار شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری با برگزاری 22 هزار و 990 نفر ساعت آموزش، هشت هزار و 650 نفر از شهروندان این منطقه در قالب حافظان فضای سبز آموزش دیده‌اند، تصریح کرد: بازدیدهای علمی از گلخانه‌ها، بازار گل، باغ ملی گیاه شناسی و بوستان‌های شهر تهران از جمله برنامه‌هایی است که برای این شهروندان علاقمند، برگزار می‌شود.
معاون شهردار منطقه 20 در ادامه به اهمیت توسعه فضای سبز با محوریت مشارکت شهروندی اشاره کرد و افزود: عملیات هرس و به زراعی، تکثیر رز، آشنایی با آفات بیماری‌ها و تولید کمپوست خانگی نیز از جمله دوره‌هایی است که ویژه حافظان فضای سبز شهری برگزار شده است.
وی در ادامه افزود: مجموعه دوره‌های آموزشی مورد اشاره در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20، جنب مترو جوانمرد قصاب با حضور کارشناسان ارشد کشاورزی برگزار شده و تا پایان سال همچنان ادامه دارد.
معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز علاوه بر امر آموزش، مشاوره حضوری و تلفنی نیز به شهروندان ارائه می‌کند و شهروندان می‌توانند با شماره 33372733 تماس بگیرند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول