اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی به دنبال ایجاد شبهه در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی هستند که می‌خواهند با خط و نشان کشیدن در فرآیندهای مختلف انتخابات و به خصوص رای مردم چالش و شبهه ایجاد کنند که با اطلاع‌رسانی به موقع باید این‌چنین حربه‌هایی را خنثی کرد.

برخی به دنبال ایجاد شبهه در انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که انتخابات یعنی سپردن امور مملکت به مردم اظهار کرد: در نظام اسلامی همه مسئولان و مردم سرباز نظام و پایبند و مدیون خون شهدا، امام شهدا و آرمان‌های نظام هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت الهی است و نظام دینی ما را بیمه کرده و به برکت خون شهدا و نتایج انتخابات به این اقتدار، عزت و شکوه رسیده است. 
وی با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت پیامبر عزیر اسلام و شهادت حضرت امام رضا (ع)، بیان داشت: در تمام فرآیند و ساز و کارهای انتخابات همه مسئولیت قانونی و شرعی داریم که پایبند عمل به قانون به طور جامع و کامل بوده و به خود و احدی فرصت دخالت و تصرف در هیچ مرحله‌ای از برگزاری انتخابات را ندهیم.   
نیکزاد تصریح کرد: حرف اول ما اشرافیت و عمل به قانون و اجرای کامل، صحیح و روان آن است و هرگونه مظلوم نمایی و پیش‌داوری را حربه دشمنان می‌دانیم. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه دست‌اندرکاران امر انتخابات با رعایت امانت‌داری و نگاه عادلانه باید مردم را در عمل به اعتماد و اطمینان کامل برسانند که انتخابات حق آنها بوده و ما مسئولان وظیفه اصلی خود را صیانت از آرای آنها می‌دانیم و  هر که را مردم انتخاب کنند شایسته و عزیز است.
نیکزاد یادآور شد: هستند کسانی که می‌خواهند با خط و نشان کشیدن در فرآیندهای مختلف انتخابات و به خصوص رای مردم چالش و شبهه ایجاد کنند که با اطلاع رسانی به موقع باید این چنین حربه‌هایی را خنثی کرد.   
‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: فضای سیاسی انتخابات ارزشمند است و باید با درایت برنامه‌ها را به پیش ببریم و هرجایی لازم باشد اطلاع رسانی کنیم چرا که در این استان انتخابات حساسیت و دقت عمل بیشتری لازم دارد.
نیکزاد یادآور شد: با پیش‌بینی‌ها و بررسی‌های به عمل آمده، اطمینان می‌دهم به فضل پروردگار در این استان انتخاباتی امن، سالم و با حضور پرشور و آگاهانه مردم که شایسته و مطلوب مردم و نظام باشد، برگزار شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول