اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات عنبرآباد:

امانتداری محور اصلی هیئت بازرسی انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان عنبرآباد گفت: امانتداری و حفاظت از آرا مردم محور اصلی تشکیل هیئت بازرسی انتخابات است.

امانتداری محور اصلی هیئت بازرسی انتخابات است
اسماعیل کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس ماده 25 قانون انتخابات در شهرستان عنبرآباد تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: نظارت بر حسن اجرای قانون، جلوگیری از تخلفات و بررسی گزارش‌های مردمی به منظور برگزاری انتخابات سالم از مهم‌ترین وظایف این هیئت است.
کمالی تصریح کرد: تعامل سازنده میان دستگاه‌های اجرایی ناظر، نظارت بر عملکرد عوامل برگزارکننده انتخابات و برگزاری جلسات توجیهی بازرسان از دیگر وظایف هیئت بازرسی انتخابات شهرستان عنبرآباد است.
وی تعداد شعب ثابت و سیار اخذ رأی شهرستان عنبرآباد را 59 شعبه ذکر کرد و ابراز داشت: در هر شعبه یک نفر بازرس توسط هیئت بازرسی انتخابات تعیین شده است که در روز برگزاری انتخابات باید در شعبه حضور داشته باشد و نسبت به وظایف خود طبق قانون عمل کند.
کمالی بیان داشت: امانتداری و حفاظت از آراء مردم محور اصلی تشکیل هیئت بازرسی انتخابات است و این هیئت جدا از هرگونه گرایش‌های سیاسی به وظایف قانونی خود عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه این هیئت آماده دریافت گزارش‌های مردمی را از طریق شماره تلفن 03494624442 دارد، اذعان داشت: دفتر هیئت بازرسی انتخابات در فرمانداری شهرستان عنبرآباد مستقر است.
کمالی خاطرنشان کرد: این اطمینان خاطر به مردم شهرستان داده می‌شود که تمام گزارش‌های رسیده از طرف مردم به دفتر هیئت بازرسی به صورت محرمانه باقی می‌ماند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول