اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود جبهه سرد

دمای هوا در شهرستان نور 12 درجه کاهش یافت

خبرگزاری فارس: دمای هوا در شهرستان نور 12 درجه کاهش یافت.

دمای هوا در شهرستان نور 12 درجه کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، با  ورود جبهه سرد از سمت غرب به استان که با بارش برف و باران و طوفان همراه است، دمای هوای شهرستان را تا مرز سه درجه زیر صفر رساند.

این در حالی بود که در روزهای گذشته هوای بسیار خوب و مطلوبی را داشتیم و بسیاری از درختان در منطقه به دلیل بهاری شدن به شکوفه نشسته بود.

هوای بهاری چند روز گذشته کشاورزان را نیز برای شخم و شیار ترغیب کرده بود، اما سرمای ناگهانی هوا این امر را به تاخیر انداخت. بارش برف و باران که از اواخر روز گذشته در منطقه آغاز شد همچنان ادامه دارد و موجب افزایش مصرف انرژی از جمله گاز در منازل شد.

بخشدار بلده در این باره در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بارش حدود 20 سانتی‌متری برف در شهر بلده و بیش از 50 سانتیمتر در ارتفاعات خبر داد.

محمدرضا رودگر عنوان کرد: بارش برف موجب مسدود شدن گردنه لاوش در این بخش شده بود که ماموران راهداری به طور موقت آن را باز کردند و در منطقه مستقر هستند.

وی از یخبندان سطح جاده و محورهای مواصلاتی بخش خبر داد و از هموطنان خواست نکات ایمنی را در تردد از این منطقه رعایت کنند.

رسول اورنگیان بخشدار چمستان نور نیز از مسدود شدن راه روستایی خورتاب رودبار در این بخش خبر داد و متذکر شد: تا این لحظه خساراتی در این بخش گزارش نشده است.

سید فضل الله حسینی پور  بخشدار مرکزی نور نیز از ادامه بارش‌ها خبر داد و اذعان داشت: تا این لحظه تمامی راه‌های بخش مرکزی باز و تردد امکان‌پذیر است.

به گزارش فارس، بارش برف و باران همراه با باد شدید همچنان ادامه دارد و دریا نیز مواج است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول