اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌جنوبی:

کاندیداهای جبهه متحد در خراسان‌جنوبی مشخص نشده‌اند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون در هیچ حوزه‌ای کاندیدای مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان در استان قطعی نشده است.

کاندیداهای جبهه متحد در خراسان‌جنوبی مشخص نشده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌جنوبی، محمدعلی اربابی اظهار داشت: شورای جبهه متحد اصولگرایان موفق شده است از کاندیداهای دو حوزه انتخابیه قاین و نهبندان و سربیشه برای حضور در جلسات شورا دعوت کند و اکثریت کاندیداهای این دو حوزه انتخابیه به دعوت جبهه پاسخ مثبت داده و با حضور در جلسات شورا علاوه بر بیان دیدگاه‌های خود در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و هدف از حضور خود در عرصه انتخابات به سؤالات اعضای شورا پاسخ گفتند.

وی ادامه داد: تمام کاندیداها از ابتکار جبهه متحد مبنی بر دعوت از کاندیداها برای حضور در جلسات شورا ابراز رضایت کرده و اعتماد خود را مبنی بر اینکه سازوکار تعریف شده برای انتخاب کاندیدای اصلح براساس معیارهای تعیین شده (صلاحیت فردی، کارآیی و مقبولیت عمومی) یک راهکار منطقی و معقول است را اعلام کردند.

عضو اصلی کمیته استانی جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌جنوبی افزود: در پایان هفته جاری و پس از ایام سوگواری دهه آخر صفر از کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه فردوس، طبس، سرایان، بشرویه و هم‌چنین بیرجند و درمیان هم برای حضور در جلسات شورا دعوت به عمل می‌آید.

اربابی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شایع شده در بعضی از حوزه‌های انتخابیه کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان تعیین شده است، ضمن تکذیب شدید تاکید کرد: براساس راهکار تعیین شده اسامی کاندیداهای مورد نظر به شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در تهران منعکس و پس از تصویب شورای مذکور از طرف جبهه متحد اصولگرایان مرکز کاندیدای مورد حمایت هر حوزه به جامعه معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع نیز براساس برنامه زمان‌بندی در دست اقدام است و تاکنون در هیچ حوزه انتخابیه‌ای کاندیدای مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌جنوبی قطعی نشده‌ است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول